Nyárzáró Lookbook - Ezek voltak a kedvenc nyári szettjeim!

nyarzaro.png

Sziasztok! :) Tudom, hogy most mindenhol a „back to school” és őszi témájú bejegyzések mennek, de én mégis úgy gondoltam, hogy nyárbúcsúztatóként megmutatom egy nyári hetem outfitjeit. Érdekes, de ezt a nyarat sokszor elviselhetetlenül melegnek éreztem, az előző évekhez képest és sokszor már tényleg nem tudtam, hogy mit is kellene magamra szedni. :D

HÉTFŐ

1_nyb.jpg

Az első outfit egy kicsit kellemesebb nyári napon készült. Nálam még mindig az „off the shoulder” felsők voltak a slágerek nyáron. Most is egy ilyet viseltem, aminek még volt két pántja, amit a vállamon kellett megkötnöm. Ehhez a felsőhöz egy szakadt farmert párosítottam. Ti még viseltek szakadt farmereket? Bevallom én most a nyáron kevesebbszer választottam az ilyen típusú gatyókat. A lábamra egy kényelmes nude színű Deichmann papucs került. Kiegészítőként egy gyöngyös fülbevalót és egy farmertáskát választottam.

KEDD

2_nyb.jpg

A második outfit egy könnyebb választás volt, mert egy Hádás romperre esett a választásom. Nagyon vékony anyaga van, így gondoltam, hogy jó lesz a kánikulára. Na igen, de nem értem, hogy egy rövid nadrághoz hogy tudnak könyékig érő ujjakat párosítani ?! De a ruha színe kárpótol, bár inkább a nagy melegbe nem ajánlom.:D

A nyakamban egy Réku ékszert ( Instagram - Facebookláthattok, amely szerintem szuperül feldobja ezt a rompert.

SZERDA

3_nyb.jpg

Ez az az outfit, amit nyáron többször is viseltem így.  A szoknya egy hosszabb bokáig érő, de a két oldalán van egy felvágás. A szoknya rózsamintájú anyaga egy átlátszó anyag, így egy mini alsó szoknya is be lett varrva a szoknyába. A H&M-ben már régóta szemeztem vele, aztán egy leárazás alkalmával sikerült megvennem. Bár szerintem élőben sokkal szebb ez a szoknya. Felsőként crop top-ot vettem fel, aminek az a különlegessége, hogy az elmúlt két nyáron is összeállítottam vele egy rövidnadrágos és egy skater szoknyás outfitet. A lábambra a  rosegold szandálom került, kiegészítőként pedig egy szintén rosegold nyakláncot vettem fel.

CSÜTÖRTÖK

4_nyb.jpg

Ugye ti is beszereztetek nyáron egy ehhez hasonló lenge nadrágot? Ez pont az a nadrág típus, amit nemhogy nem vettem volna fel, de tuti pár éve meg sem vásároltam volna. Ezt a nadrágot is egyébként a H&M-ben vadásztam a leárazásokon. Mivel egy mintás gatyóról van szó, így egy egyszerű világos kék pólóval párosítottam. A nyakamba egy rosegold nyaklánc került és a lábamon szintén a rosegold szandált láthatjátok.

PÉNTEK

5_nyb.jpg

A pénteki napokra mindig az egyszerű, de nagyszerű szetteket tartogatom. Ez az Orsay ruha egy olyan darab, amit felkapsz és nem kell sokat a szekrény előtt állni. :D Egy kicsit szerettem volna ezt az outfit-et is feldobni, így egy gyöngyös fülbevalót tettem a fülembe és egy virágos pántú táskát vittem magammal.

Neked mi volt a nyár kedvenc outfit-je? Ebből az ötből melyiket választanád?

Remélem tetszett ez a bejegyzés és köszönöm,hogy ma is velem tartottál. Megtalálsz még FACEBOOK-on és INSTAGRAM-on is. Ha támogatsz egy like-kal vagy egy megosztással, azt is köszönöm neked! :)

sign_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr2114206739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása