Baseball Cap

p1030488.JPG

HU: Sziasztok lányok! :) Már elég régen volt outfit bejegyzés, szóval úgy gondoltam, hogy kezdjük a hétfőt ezzel. Egész nyáron valahogy rászoktam a baseball sapkákra. Eleinte nagyon fura volt, hiszen mindig is egy fiús és sportos darabnak gondoltam. Ezt a rózsaszín virágos csodára a H&Mben egy leárazáson sikerült lecsapnom. A rövid gatyóm pedig nagyon vékony anyagú és magasított derekú, amelyet ebben a nagy nyári melegben sokszor vettem fel. Amúgy a masnis rész különösen a kedvencem! :D  Egyébként ezt a nadrágot a Rosegalról rendeltem, szerintem már egy bejegyzésben is mutattam nektek. Ezúttal egy lazac színű crop topot vettem fel, amit azért is gondoltam ki, mert hasonló színek vannak a nadrágban is. Ti hogy álltok a baseball sapkákkal?  :) Nézzetek szét a leárazásokon, hátha találtok egyet! ;)

EN: Hi Girls! :) I realised that I did not write outfit post, so I would like to compensate now. I do not know really why I love baseball caps. In the beginning, it was weird, because I thought that baseball caps are sporty and boyish things. This pink beauty is from H&M and it was on sale. This high waisted short is from an absolutely thin material, so I love to wear it during these hot summer days. My especially fav part is the ribbon, which is a belt. I remember that I have already written a post about it and it was ordered from Rosegal. In this outfit I chose a salmon pink crop top, as there is a similar colour in my short. Do you like baseball caps? If you do not have, you can find many, which are on sale now.

21013523_1764929820201625_1519176341_n.jpg

21013531_1764985906862683_1735903394_n.jpg

21013355_1764985870196020_159267541_n.jpg

További tartalmakkal várlak a FACEBOOKINSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon. 

A nyereményjátékért ide kattints.

sign.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr1712770116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása