A kéznek az ápolása mindig fontos! | Schüssler kéztisztítót és kézkérmet teszteltem

109150552_608643793115301_1611462677902615391_n.jpg

Sziasztok! :) A mai bejegyzés termékteszt lesz és már egy sokszor említett márka lesz porondon. Ez a márka nem más, mint a Schüssler. Több terméket is próbáltam már tőlük és most is két újdonságot tesztelhettem. A termékeket 1 hónapja kezdtem használni, pontosabban egy kézkrémről és egy kéztiszító gélről van szó.

Mind a két újdonságra kíváncsi voltam, de leginkább a kéztisztítóra, mert az eddig használt kézfertőtlenítők teljesen "kiették" a bőrömet és nagyon szárítottak. Persze a kókusz illatú kézkrém is érdekelt, mert ha régebb óta követtek, akkor tudjátok, hogy a kókusz illattal mindig kétséges vagyok. Vannak olyan termékek, amelyekben tetszik a kókusz illat és olyanok is vannak, amelyekben nem. Ez a Schüssler krém a lájk vagydisájk kategóriába tartozik? Olvass tovább és kiderül :) 

Schüssler natúr hidrataló kézkrém

109492875_706119289950903_6498315104077917847_n.jpg

Koronavírustól független is használtam kézfertőtlenítőket és a kézkrém is  nálam alapvető, mert valahogy mindig száraz a kezem. Azonban nehéz megtalálni a tökéletes kézkrémet, ami nem hagy ragacsosságot maga után, gyorsan beszívódik és még az illata sem rossz..aztán a hatása sem mindegy. Ez a Schüssler kézkrém kellemes kókusz illattal rendelkezik, nagyon el lett találva ez az illat!  Egy lágy textúrájú, gyorsan beszívódó krémről beszélhetünk és segít puhává varázsolni a kiszáradt kezeket (ebben persze a Sheavaj és az édesmandula-olaj összetvők segítenek).  Összeségében szuperül hozza azt, amit az ember el vár tőle, hiszen segít a száraz bőr problémán és ragacsos érzetet sem hagy! 

Schüssler kéztiszító gél

109477423_3108453265936307_4378797472113962141_n.jpg

A termék segítségemre van, ha éppen nem tudok kezet mosni vagy sokszor kézmosás után is használom a munkahelyemen. Aloe vera kivonat is van benne, amely nyugtatja a bőrt, sőt  a Schüssler ásványi sók még meg is védik a bőrt a kipirosodástól. Így 1 hónap tesztelés után tényleg azt kell mondanom, hogy kíméletesebb, mint más kézfertőtlenítők, de 70% az alkoholtartalma, ezért ajánlatos kézkrémet is használni hozzá. Én mindig az előbb említett kókuszos kézkrémet használom, és így nem tapasztalom azt a negatív hatást (a poszt elején írtam), amit eddig más kézfertőtlenítőknél igen.

Te a kézkrémet vagy a kéztiszítót próbálnád ki?

sign_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr9516019748
Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása