Megtaláltam egy ikonikus rúzs dupe-ját? avagy PRIMARK sminktermékeket teszteltem!

103094413_3095436933854562_4347312738774831146_n.jpg

Sziasztok! A mai bejegyzés egy tesztelős lesz, ami már a címből kiderülhetett. Régóta szerettem volna már Primark sminktermékeket kipróbálni, de mivel Magyarországon nem elérhető, ezért nehezebb volt hozzájutni. Egy bécsi kirándulásunk alatt szereztem be egy rúzst, majd a februári londoni utazásunk alatt egy mono szemhéjpúderrel leptem meg magamat. Ha kíváncsiak vagytok, hogy hogyan is teljesít a rúzs és a szemhéjpúder, akkor mindenképpen tartsatok velem ebben a bejegyzésben.

PS LUSTRE

102873792_260682105269527_1185997213216248736_n.jpg

Ezt a rúzst a MAC rúzsok dupe-jaként is emlegetík, szóval nagyon kíváncsi voltam rá. Én egy sötétebb lilásabb matt színben csaptam le rá. Az illata volt az első, ami megtetszett, mert nagyon kellemes és természetesen a rúzs csomagolása is nagyon el lett találva. A termék textúrája krémes és az ajkat sem szárítja. Sok rúzsnál tapasztaltam, hogy hiába a szép szín, de felkenve mégsem az igazi! Ennél a rúzsnál felkenve is csodás élénk színt kapunk. Egyetlen negatívum, hogy nem bírja az evést, szóval minden étkezés után érdemes újrakenni.

PS METALLIC EYESHADOW

102959727_557707744944193_5491492498817960702_n.jpg

Ez a termék pedig egy NYX mono szemhéjpúderhez volt hasonlítva, így nagy bizalmam volt e termék felé is. Az ára ennek is nagyon olcsó volt (1 font), ezért gondoltam, hogy egy próbát megér. Egy metálos bordó színt választottam, mert ilyen színem még nem volt és gondoltam majd jól fog passzolni a rúzsomhoz. Én azt tapasztaltam, hogy nem porzik a termék és felvéve is jól pigmentált, tartós. Őszinte leszek veletek,én sokkal kevesebbet vártam ettől a szemhéjpúdertől, de ha tudom, hogy ennyire király, akkor több színben is megvásároltam volna.

Próbáltad már Primark sminkterméket?

sign_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr3415755638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása