La Roche-Posay Glow up Week - Tesztelés

172617941_294923595539261_7825634608883684306_n.jpg

Sziasztok! :) A mai bejegyzés a trnd hungary-nak köszönhetően készítem, hiszen én is részt vehettem a glow up week kihívásban és három La Roche-Posay terméket próbálhattam ki. Már volt a blogon La Roche-Posay  tesztelés, akkor a ultra toleriane krémről írtam, amit azóta is nagyon kedvelek, de ma beszéljünk a képen is látható három termékről.

Az elmúlt hónapban itthonról dolgoztam, így kevesebbet sminkeltem és így smink helyett, ezt a három terméket mindig reggelente használtam a következőképpen:

172661134_159234089414206_1118015851575958877_n.jpg

1.lépés-HYALU B5 Ampullák
Hialuronsavat tartalmaz, amely rögtön feltölti az arcbőrt. B5 vitamin és kék réz segít a regenerálásban.
Alkohol és parfümmentes. Eddig tetszik az arcbőrömnek, gyorsan beszívódik, nem tapad..de nekem egyszerre fél ampulla is bőven elég.

2.lépés-HYALU B5 Szérum
Szintén hialuronsavat és B5 vitamint tartalmaz. Már első használat után is hidratálta az arcbőrömet..olyan friss, üde érzetet ad. Annyi, hogy nem parfümmentes. Engem ez nem zavar, de gondoltam fontos erről is írni.

3.lépés-ANTHELIOS Shaka Fluid
Sokáig kötöttem össze a fényvédelmet a nyárral, pedig a fényvédelem az év összes napján fontos (UVA mindig van), mert a bőröregedés korai jeleit előzhetjük meg ha használunk fényvédőt. Ez a krém pont ezen segít, könnyen beszívódik, jó alap a sminknek. És parfümmentes is.

Te próbáltad már valamelyik terméket?

sign_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr9816504596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása