ŐSZZÁRÓ LOOKBOOK | EZEK VOLTAK A KEDVENC ŐSZI SZETTJEIM!

127283542_820727558746672_8342904754669868662_n.png

Sziasztok! Régen volt már outfit poszt és ugye bejegyzés is  blogon. Mostanában inkább YouTube-ra gyártottam tartalmat, de a szokásos őszzáró posztot nem szerettem volna kihagyni! Így most is meg fogom nektek mutatni az 5 kedvenc outfitemet, amit ősszel nagyon szerettem és természetesen kíváncsi leszek arra is, hogy nektek melyik szett tetszik a legjobban.

Most ősszel próbáltam kreatívabban öltözködni, például a nyári ingruhámat is ősziesítettem egy outfitben. Azonban a kardigánok és a garbók voltak a szívem csücskei. Garbóból több színben is beszereztem és úgy gondolom nagyon jól lehet ezeket a felsőket kombinálni, sőt még a nyakamat is védi és ez sem utolsó szempont! :D Nadrágok terén nyitottam kicsit az egyenes szárúak felé, de majd egy outfitben ezt úgy is látni fogjátok.

HÉTFŐ

2020-09-19-115543103.jpg

Ez a hétfői szett egy virágos ruhát és egy rózsaszín korbársony blézert foglal magában, ezek amik az egész szettnek az alapját alkotják. A ruhában lévő virágok hasonló színűek a blézer színéhez, ezért gondoltam jól passzolnak egymáshoz. Mivel már egy őszi szettről van szó, így egy bokacsizmát választottam és fontosnak tartottam, hogy egy fekete övet is párosítsak a ruhához, hiszen ez még jobban kiemeli a ruhát.

KEDD

20200916_182119.jpg

Ez a buklé blézer már ismerős lehet egy Bonprix bejegyzésemből. Nagyon kedvelem ezt a blézert, mert a legegyszerűbb fekete outfitet is feldobja, szerintem ennél a szettnél is ez volt a szitu. Harisnyaként egy pöttyöset viseltem, mert ezt kicsit extrábbnak véltem és természetesen az arany kiegészítők sem hiányozhattak!

SZERDA

2020-11-17-024229509.jpg

A kedvenc ugly sneakeremet sem szerettem volna kihagyni a kedvenc őszi outfitjeimből! Ez a szett egy kicsit sportosabb lenne, a nadárgom pedig egy bokavillantő egyenes szárú darab, amely jól kiemeli ezt a szuper cipőt. A kabátom egy pasztell rózsaszín bomber fazonú lenne és jól harmonizál a cipőmmel. A felsőm egy hímzett szürke pulcsi lenne, ami szerintem tökéletes ehhez az összeállításhoz.

CSÜTÖRTÖK

20201011_143120_0.jpg

A nadrágom ugyanaz a darab lenne, mint az előzőnél, azonban ez az outfit kicsit elegánsabb lenne. Ősszel legtöbbször egy garbóhoz, mint ez a pink és egy kardigánhoz nyúltam. Kicsit egyszerűnek éreztem a szettet, így a garbó színével egyező hajpántot is feldobtam.

PÉNTEK

picsart_09-27-11_32_31.jpg

Kreatívitás szempontjából egyértelműen ezt az outfitet szerettem a legjobban. Az ingruhám egy Bonprix szerzemény lenne és egy fekete vastagabb garbót és szintén vastag fekete harisnyát vettem fel. Mivel egy mintás inruhát választottam, így kiegészítők terén visszafogottabb voltam, maradt a fekete bokacsizma, fekete öv és fekete háti.

Neked melyik nap outfitje tetszett a legjobban?

sign_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr5616303592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása