Egy igazi olasz márka termékeit teszteltem | Bottega Verde

Régen volt már bejegyzés itt blogon, aminek az az oka, hogy inkább Instagramra vagy TikTokra készítek tartalmat. Most mégis a blog jutott eszembe és két termékről fogok írni. Ha tesztelésről van szó, akkor szeretek úgy írni egy-egy termékről, hogy azt már egy jó ideje használom, és ez most is így történt.

288578331_585425253097138_4101460988526259310_n.jpg

Bottega Verde márkáról

Aki tud olaszul, annak nem okozok meglepetést azzal, hogy egy olasz márkáról van szó, hiszen a bottega verde jelentése zöld bolt/üzlet. Egy kis gyógynövényboltból nőtte magát egy vállalattá, tehát a természetes összetevők és a vegyszerek elkerülése alapvető fontosságú. Az én kapcsolatom a márkával azért is érdekes, mert már jó pár évvel ezelőtt megismertem, hiszen keresztanyukámtól egy eredeti olasz Bottega Verda tusfürdőt kaptam, nagyon kellemes illata volt..tehát a márka nagyon kedves emlékként maradt meg bennem. Ha pedig még olvasnál a márkáról vagy a termékek iránt érdeklődnél akkor katt ide.

Április végén kezdtem egy micellás szemsmink tesztelését (ami azóta el is fogyott), valamint egy testápolót is próbáltam, szóval itt szeretném megköszönni a márkának, hogy tesztelhettem. :)

Estratti di bellezza - Micellás szemsminklemosó - vattatej és málna

288530911_3096629787255019_3744966184249176572_n.jpg

Kezdjük először a micellás szemsminklemosóval, erre azért is voltam kíváncsi mert nekem ugye érzékeny a szemem. Jól lehozza a szemsminket és őszinte leszek veletek, én rúzst és alapozó eltávolítására is használtam néha, arra is tökéletes. Sőt még illatmentes is, ami nekem szintén pozitívum volt.

Összetevők AQUA, PENTYLENE GLYCOL, RUBUS IDAEUS JUICE, GOSSYPIUM HERBACEUM SEED EXTRACT, CAPRYL/CAPRAMIDOPROPYL BETAINE, HYDROXYACETOPHENONE, SODIUM CHLORIDE, DISODIUM EDTA, SODIUM HYDROXIDE, GLYCERIN, CITRIC ACID, XANTHAN GUM, SODIUM BENZOATE, SALICYLIC ACID, POTASSIUM SORBATE PAO: 6M

 

Fiori d'Oriente - Testápoló krém ylang ylang és damaszkuszi rózsa kivonattal

288892799_757107112155527_1217121979294794753_n.jpg


A második termék pedig ez a testápoló volt, amely nagyon gyorsan beszívódik, nem hagy ragacsos érzetet és sokáig tart az illata. Alapvetően is szeretem a rózsaillatot, így ez a ylang ylang és damaszkuszi rózsa illat szintén megvett. Még ezt a terméket mai napig használom az esti rutinomban, ez a tökéletes testápoló a száraz bőrömhöz.

Összetevők AQUA, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, HYDROGENATED ETHYLHEXYL OLIVATE, GLYCERYL STEARATE SE, OCTYLDODECANOL, DICAPRYLYL ETHER, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, PARFUM, BENZYL ALCOHOL, TOCOPHERYL ACETATE, HYDROGENATED OLIVE OIL UNSAPONIFIABLES, PHENOXYETHANOL, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, CANANGA ODORATA FLOWER EXTRACT, ROSA DAMASCENA FLOWER EXTRACT, CARBOMER, SALICYLIC ACID, DISODIUM EDTA, SODIUM HYDROXIDE, BENZYL SALICYLATE, SORBIC ACID, LINALOOL, HYDROXYCITRONELLAL, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, CITRONELLOL, CITRIC ACID, GERANIOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE PAO: 12M

 

*a termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet.

Te melyik terméket próbálnád ki?

sign_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr6917863585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása