Újabb 7 dolgot tanultam a blogomtól
Boldog 3. Szülinapot Inspirations of Manuela!

3blog.jpg

Még mindig nem hiszem el, hogy ilyen gyorsan telik az idő! Pedig tisztán emlékszek 3 évvel ezelőtti májusi időpontra, amikor a fejembe vettem, hogy készítek egy blogot. Biztosan bennetek is felmerül a kérdés, hogy mi volt a célom vele? A célom az önkifejezés volt és még mindig az is maradt. Ebben az évben már  végre elmondhatom, hogy sikerült elkészíteni egy saját logót, mégpedig a Canva segítségével. :)

Ez a harmadik év blogolás szempontból sok új dolgot tanított nekem, így az elmúlt évek szokásához híven ismét 7 dolgot fogok felsorolni, amit a blogomtól tanultam.

  1. A kevesebb néha több

Igen, velem is megesett, hogy nem volt elég időm egy-egy bejegyzés megírásához és ezért adtam ki olyan bejegyzést a kezemből, amivel nem voltam száz százalékban megelégedve. Miért tettem? Pontosan, azért mert hetente szerettem volna új bejegyzést kitenni és nem szerettem volna kihagyni egy hetet sem. Azonban, be kellett látnom, hogy a mennyiség nem fontosabb a minőségnél. Így inkább amellett döntöttem, hogy legyen kevesebb bejegyzés, de azt száz százalékban megfelelőnek találjam.

  1. Videózzak vagy blogoljak?

Szerintem ez a téma volt, ami egész évben foglalkoztatott. Több híresebb videóssal is beszélgettem erről a témáról, akik blogolással kezdték és mostanra már átálltak a videózásra. Ők és többen is azt javasolták, hogy álljak át a videózásra, hiszen a fiatalokat már ez köti le. Meg is fogadtam a tanácsokat, hiszen elkezdtem építgetni a YouTube csatornámat, azonban a blogot sem hanyagoltam el, mert közel áll a szívemhez és sok munkám van benne. A megoldás erre a kérdésre úgy gondolom az, hogy a videózás mellett megpróbálsz havi pár bejegyzést is megírni blogra.

  1. Van olyan téma, aminek van létjogosultsága blogon

Úgy érzem vannak olyan témák, amelyeknek a megvalósítására a blog a legjobb platform. A saját blogomból kiindulva, az outfit bejegyzések olyan témák, amelyeket egy blogon is meg lehet jeleníteni. Ezért a jövőben még több outfit bejegyzést fogtok majd látni.

  1. Írói válság

Ezelőtt az év előtt sosem volt írói válságom, ha szünetet tartottam blogon, az az egyetem miatt volt. A harmadik év volt az, amikor ezt megtapasztaltam. A megoldásom pedig az volt, hogy egy kicsit hagytam a blogot és csak akkor kezdtem újra bejegyzést írni, amikor ihletem jött. Ez egy jó hónap volt, de ha te is úgy érzed, hogy nincs ötleted, akkor picit pihentesd a dolgot.

  1. Mindig lesznek olyanok, akik nem szeretnek

Ciki vagy sem, de engem még mindig meg tud érinteni egy olyan negatív komment, aminek nincsen építő jellege. Talán ezeknek a kommentek is köszönhető az írói válságom. Hiszem azt, hogy a véleményünket úgyis meg lehet fogalmazni, hogy azzal a másik társunkat ne sértsük meg. Sokáig ezért is nem volt elérhető a kommentelés a blogon.

  1. Nem az együttműködés a legfőbb cél

Manapság sokan az együttműködés miatt kezdenek blogolni és már 1 hónap után az együttműködéseket várják. A blognak kell pár hónap mire beindul és motivációnak nem az együttműködéseknek kellene lennie, mert az már régen rossz. A blogolás azért van, hogy egy olyan platformod, amivel kifejezheted önmagadat. Ebben a harmadik évben is voltak nagyon szuper együttműködéseim, amiért nagyon hálás vagyok és köszönöm a bizalmat. :) De a blogom sikerét nem az együttműködések számában mérem, hanem a ti pozitív visszajelzéseitekben.

     7.Soha se akarj hasonlítani máshoz

Nagyon sok blog van már, így az az előny, ha valami egyedit tudsz alkotni. Ne akarj más bloggerhez hasonlítani, hiszen akkor nem leszel egyedi és nem leszel érdekes az olvasóid számára. Találj egy olyan kis rést a blog világában, amelyet még kevesen fedeztek fel. Igen, tudom, az én témám, ami a divat, outfit és szépségápolás nem a legegyedibb téma, de próbálom mindig saját szemszögemből megközelíteni a témákat és belevinni a személyiségemet.

Előző blog születésnapi bejegyzések:

>>2 éves lett a blog<<

>>1 éves lett a blog<<

Te mióta követed a blogot?

Remélem tetszett ez a bejegyzés és köszönöm,hogy ma is velem tartottál. Megtalálsz még FACEBOOK-on és, YOUTUBE-on, INSTAGRAM-on is. Ha támogatsz egy like-kal vagy egy megosztással, azt is köszönöm neked! :)

sign_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr2414814410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása