Újabb 7 dolog, amit a blogom tanított - Boldog 2. Szülinapot Inspirations of Manuela! :)

32239692_2057216874306250_7654212418230288384_n.jpg

Sziasztok! :) Eltervezed, hogy délután írsz egy bejegyzést és természetesen ebből a délutánból este tizenegy óra lesz. Nem számít, hiszen egy olyan nap van, amiről szeretnék kicsit írni. Pont két éve döntöttem el, hogy bele kezdek egy új dologba, ami a blogolás volt. A nevét gyorsan kitaláltam, hogy Inspirations of Manuela legyen. Eleinte csak outfit bejegyzéseket töltöttem fel, majd az idő múlásával elkezdtem bontogatni a szárnyaimat. Megszerettem a szépségápolásos és a személyes bejegyzések írását is. Ezután pedig sok-sok gondolkodás után a YouTube csatornámat is elindítottam.

Sablonos ezt mondani, de 2016-ban, amikor elkezdtem, nem gondoltam volna, hogy két évig kitartóan írni fogom az Inspirations of Manuela-t. Kettőt pislogtam és már az első szülinapi bejegyzést írtam, amiben 7 dolgot soroltam fel, amit a blogom tanított nekem. Most úgy döntöttem, hogy ebben az évben sem töröm meg ezt a szokást és 7 dologról mesélek nektek.

  1. Ne félj a változástól!

A legnagyobb változás a blog életében az a blog.hu platformra költözés volt. Őszinte leszek veletek! Nagyon nehezen mondtam nemet a blogspot-ra, hiszen ott már egy kész sablonom volt, amibe több hónapos munkám volt benne. A blog.hu pedig teljesen új volt és igen, az elején a látogatóim száma is visszaesett. Aztán pár hónap múlva kezdett beindulni és többször kikerültem Index2-re. Most pedig azt mondom, hogy megérte átjönni és megszoktam, megszerettem ezt a platformot.

  1. Találd meg a saját stílusodat a blogodon is.

A Cosmo Day-en egy nagyon fontos gondolat ragadt meg bennem, hogy minden bloggernek meg van a saját stílusa, ami az írásaiban is visszaköszön. Azóta próbálok jobban odafigyelni, hogy hogyan is írok és hogy ne pár soros blogbejegyzéseket adjak ki a kezemből, hanem tartalmat. Jó érzés lenne, ha majd egyszer az írásom stílusáról is felismernétek az Inspirations of Manuela-t.

  1. A helyesírás 2018-ban is fontos!

Még mindig szoktam hibákat véteni, de ez főleg azért van, mert már annyiszor olvasom el a bejegyzést, hogy a betűk is összefolynak. Nálam a vesszőkkel szoktak gondok lenni.:D Próbálok persze tudatosan jobban figyelni erre, ezért többször van olyan, hogy egyik nap megírom a bejegyzést és másnap újra átolvasom. Ezután pedig a barátomnak is elszoktam küldeni, hogy ellenőrizze, és ő is talál pár hibát.

  1. Ne a kollaborációk motiváljanak!

A két év alatt több együttműködésben is részt vettem és mindegyiknek nagyon örültem. :) Persze voltak és vannak is olyan hónapok, amikor nincs együttműködés és azért természetes, ha szomorú az ember. Velem is megtörtént ez, de mindig realizáltam, hogy a blogolás nem erről szól és nem ezért kezdtem el. A célom az volt, hogy a blogolás egy kis kikapcsolást nyújtson a tanulás mellett. Most már azt mondhatom, hogy nemcsak kikapcsolást ad, hanem hobbim lett.

  1. Ha nincs ihlet vagy kedv, akkor nem szabad írni.

Vannak olyan időszakok az életünkben, amikor a teendők miatt szinte aludni sincs időnk. Ilyenkor akárhogyan is gondolkodok új blogbejegyzésen, akkor is csak a tennivalók vannak előttem. Ez az az idő, amikor pihentetni kell a blogot és akkor leülni, amikor kicsit kevesebb van a tennivalókból és nem azon kattogok. A kedvet már egy másik bejegyzésemben is írtam, ha nincs kedved írni..az a blog bejegyzésen is meg fog látszódni.

  1. Ne másokhoz mérd magadat!

Minden blog egyedi és azért egyedi, mert a te személyiségedből csak egy van a világon. Az olvasóid azért szeretnek amilyen vagy és nem azért amilyen nem. Nem az számít, hogy 100 vagy 10000 olvasód van, hanem az, hogy az a 100 ember elolvassa a bejegyzésedet. Ha belegondolsz, azért, ha 100 ember állna körülötted az elég sok lenne nem?

  1. Légy önmagad!

Mindig azt próbálom nektek átadni itt blogon, amilyen a valóságban is vagyok. Nem bújok álarcok mögé és mutatok egy teljesen más személyt. Felvállalom a véleményemet és elfogadom az építő kritikákat is, hiszen ezek azok, amik hozzá segítenek a fejlődéshez.

Köszönöm, hogy elolvastad ezeket az őszinte soraimat és azt is, hogy ha régebb óta követed a blogomat.:)  Már írtam előbb is, de tényleg nem gondoltam volna, hogy egy blog az életem részévé tud válni és ha nem írok bejegyzést pár hétig, akkor hiányzik. Azt se hittem volna, hogy a rosszabb napokon mosolyt tud csalni arcomra és jobb kedvre derít! :) Boldog Születésnapot Inspirations of Manuela!! :)

Ha gondolod írd meg, hogy mikor kezdted el követni a blogot. :)

sign_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr6413906968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása