7 dolog,amit a blogom tanított | Happy Birthday, Inspirations of Manuela :)

Sziasztok! :) Emlékeztek még a Denim Button Up cikkemre? Ez volt az első bejegyzésem, amivel elkezdtem a blogot. Ekkor még kicsit bátortalanul írtam és mutattam be nektek az outfitemet. Azóta csak azt vettem észre, hogy minél nagyobb kedvvel ülök le a gép elé és írom az új posztokat. A blog írás mindig kikapcsol és őszintén, el sem tudnék képzelni, ennél jobb hobbit. Igazából itt lehetőséget kapok, hogy egy kicsit a divattal foglalkozzak. Kis korom óta érdekel a divat, azonban az élet más útra sodort szakmailag. Az Inspirations of Manuela pedig ezt az űrt kitölti, mert hétről hétre oszthatom meg veletek az aktuális outfitemet vagy divat tippjeimet. Emellett pedig a szépségápolás is a szívemhez nőtt, de még rengeteget szeretnék fejlődni benne. Nem is húzom tovább a szót, e jeles nap alkalmából szeretnék veletek 7 dolgot, amit a blogolás tanított. :)

1.  A legelső amit tanultam az lenne, hogy nem szabad a rosszindulatú kommentekkel foglalkozni. Sajnos, vannak emberek, akik nem vállalják fel a nevüket, de bántó dolgokkal eltudják árasztani a blogot.

2.       Az építő kritika nagyon fontos a blog szempontjából! Nagyon jól esik, ha elmondjátok a tanácsaitokat és én próbálok olyan irányba javítani.

3.  A helyesírásra mindig figyelni kell! Be kell vallanom ,hogy sose voltam tökéletes helyesíró. Rengetegszer elgépelek szavakat, de a blog segít a helyesírásom javulásában is! :)

4.   Újra rávettem magam,hogy használjam a Photoshop-ot. Jó pár éve már szerkesztettem ennek a programnak a segítségével, de a blog miatt most újonnan rákaptam.

5.     A HTML ! :D Előtte az se tudtam mi fán terem a HTML, most pedig ennek a segítségével készítek sablont a bloghoz. A legelső sablonom még az alap sablonok közül volt, de azóta már sok más féle verziót is kipróbáltam. Ha tudnátok hányszor rontottam el a blogot a HTML kódok miatt! :D Szerencsére sikerült mindig helyrehozni a gubancot.. le is kopogom! :D

6.    Nem a követő szám határozza meg a blogodat. Olyan rosszul esik, hogy van aki rossznak ítél meg egy blogot, mert azt nem követik több ezren. Higgyétek el egy blog nem a követőszámtól lesz különleges! A blogolás alatt rengeteg blogot ismertem meg és jó párnak nem értem miért nincs több ezer követője.

7.    Nem szabad feladni a blogolást, mert mindig kapok egy-egy kommentárt vagy like-ot, ami miatt azt érzem, hogy volt értelme megírni egy-egy bejegyzést! :)

Köszönöm, hogy velem tartottatok ez alatt az 1 év alatt. Köszönöm a 21 feliratkozót és a 125 like-ot Facebookon. Remélem a következő évben is velem lesztek! :)


                                           

FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN/YOUTUBE



A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr7312702119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása