L’oréal True Match alapozó teszt - Hogyan NE válassz alapozót

23549511_1850859918275281_769320132_n.jpg

Sziasztok! :) Régen volt már szépségápolási téma, úgyhogy úgy gondoltam, hogy leírom a Glamour napokon beszerzett L’oréal True Match alapozóról a véleményemet. Nem szeretném már az elején lelőni, hogy hogyan is alakult ez a vásárlás, de szeretnék pár tippet is megosztani, ha ti is alapozót terveztek venni.

23549806_1850859958275277_8425665_n.jpg

Az új alapozó vásárlás már régen tervben volt, mert az a szín, amit már több éve használtam nagyon elütött az arcszínemtől. A True Match alapozóról sok jót olvastam és ezért is vettem le ezt a polcról. A kombinált bőrtípusomra figyelnem kell, amikor alapozó vásárlásra adom a fejemet. Ez az alapozó ennek az elvárásnak tökéletesen megfelelt, a benne található B és E vitaminok pedig különösen jók az arcbőrünknek. Nem lépett fel bőr irritációm és pattanásom se jött ki miatta. Az illat menteségére dicséretet olvastam, de én eddig még nem tapasztaltam olyan alapozót, aminek elviselhetetlen vagy irritáló parfüm illata lenne. A fedése nekem bevált és nagyon szépen építhető. Az előző Maybelline alapozómhoz képest a finish-e kicsit fényesebb, így púdert mindig használni szoktam hozzá. Ha egy olyan alapozót keresel, ami egy egész napot kibír, akkor ez neked is  beválhat. Persze a 4500 Forintot sokallom érte, így én ezért is a Glamour napokon csaptam le rá.

23584563_1850860268275246_209636104_n.jpg

Szeretném azért ehhez azt is hozzátenni, hogy a megfelelő színt nem sikerült sajnos kiválasztani. Én a Rose Ivory 1.R/1.C árnyalatot vettem meg, ami egy világos és inkább rózsaszín tónusú szín lenne. Ez a szín egy árnyalattal világosabb, mint az én bőr színem és így elég beteg színem van.

Hogyan is kerülheted el az én hibámat?

- Mielőtt elmész megvenni az adott alapozót, előtte menj el és próbáld ki a csuklód belső felén. Majd ha kimész a természetes fényre, akkor látni fogod, hogy passzol-e az adott alapozó a bőröd színéhez. Sajnos én csak a drogéria fényében néztem meg a színt a csuklómon és emiatt lett sikertelen a színválasztás.

23602005_1850859898275283_72679142_n.jpg

Még miket tarts szem előtt, ha alapozót vásárolsz?

- Mindenképpen a bőrtípusodnak megfelelő alapozót vásárolj. Ha száraz bőröd van, akkor olyan alapozót válasz, ami hidratál is. Ha pedig zsíros bőröd van, akkor mattító hatású alapozók között keresgélj.

- Egy primer-t is hasznos beszerezned hozzá, hiszen ez szintén jót tesz arcbőrünknek az alapozás előtt.

- Az alapozók fedésére is érdemes figyelni. Vannak, akiknek egy kevesebb fedésű alapozó is elég, de egy pattanásos bőr típusra nagyobb fedésű alapozó ajánlott.

- Mielőtt elmész alapozót vásárolni olvass róluk a neten. A Krémmánián sok alapozóra rá tudsz keresni és láthatod az értékelésüket, valamint a vásárlók véleményét is. Ezen kívül olvas blogokat, mert egy egy blogger nagyon részletesen ír tapasztalatairól.

És mi lesz a sorsa a True Match alapozómnak? A Maybelline Affinitone 14-es árnyalattal keverem és így próbálom kihasználni. Nektek melyik alapozó vált be eddig?

További tartalmakkal várlak

a FACEBOOKINSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon.

sign_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr7613264277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása