Hogyan dobd fel a "little black dress"-t avagy az egyszerű fekete rucidat?

120138989_628947788010290_5630878857087969505_n.jpg

Sziasztok! :)  A mai bejegyzésben ismét egy outfitről lesz szó, mégpedig a little black dress-ről és, hogy azt hogyan is tudjuk feldobni kiegészítőkkel. Oké, az én ruhám most nem olyan little, de nagyon szeretem ezt a rucit és így gondoltam ezt a témát ennek a segítségével fogom megvalósítani. Persze ez az outfit poszt azért is kedves nekem, mert a szülinapomon is ezt viseltem és igen, 27 éves lettem! :)

120104356_365109408009245_2690807219971468912_n.jpg

A kis fekete ruhát először is Coco Chanel hozta divatba, de nekem mindig is Audrey Hepburn jut eszembe, de ugye ez még mindig csak a 60-as évek. Azonban a fekete ruci az mindig is divat volt, az anyag és a fazon persze mindig változott, de a mondás mindig minden nő számára ismerős: " Egy egyszerű fekete ruci kötelező a ruhatárba!"

Az én ruhám egy térdig érő darab lenne, amelynek az ujja kicsit bugyosabb, szerintem az teszi igazán különlegessé. A ruha szoknya része A vonalú lenne, ami vidámabbá teszi. Az anyaga egy vékonyabb lenne, így a nyári időben is kellemes viselet. A lábamra pedig egy örök kedvenc cipőm került, amelyet azért szeretek mert nagyon kényelmes és még egy elegánsabb viselettel is jól mutat.

120087179_705694606690216_7775493883113213990_n_1.jpg

Persze felmerül a kérdés, hogy hogyan is dobjuk fel ezeket a klasszikus rucikat. Az én kis fekete ruhámhoz egy párduc mintás övet és egy buklé blézert párosítottam. Az egész szettre egyértelműen ez a buklé blézer tette fel az i-re a pontot. A színe igazán őszies, valahogy ez az okker szín mindig az őszt jutatja az eszembe. Ha nektek is tetszik akkor keressetek rá a Bonprix oldalán  (a cikkszáma: 91796195 vagy KATT IDE érte). A blézer kapoccsal össze lehet kapcsolni és vastagabb anyagú, így még egy hidegebb reggelen is tökéletes választás lehet.

Ha pedig már az előbb is a Bonprix rendelésemről beszéltem, akkor gondoltam megmutatom nektek a másik kedvencemet az oldalról. A képen is láthatjátok, hogy egy ballon ujjú felső lenne a következő választásom erről az oldalról. Egyértelműen a csipkés ujja tetszett meg, így ez a kicsit extrább ujj feldobja az egész felsőt. Az anyaga kicsit vékonyabb lenne, és nagyon puha. :) Jól kombinálható darab, hiszen egy-egy elegánsabb szetthez is kiváló, de emellett a hétköznapi szettekhez is hasznosítható. ( cikkszáma 95573281) vagy KATT IDE érte)

120138989_4412522328821526_385191838201656571_n.jpg

 És, hogy hogyan dobd fel a kedvenc fekete rucidat?

- egy színes blézer feldobhatja az egyszerű fekete ruhákat. Sőt egy farmer dzsekivel sportosabb, míg egy buklé blézerrel (mint én is) egy elegánsabb szettet kapsz.

- egy-egy kiegészítő is segíthet, pl. cipő vagy táska. Egy térd fölé érő csizma vagy éppen egy sport cipő is igazán extra outfitet kreál.

- jól nézhet ki az is, ha egy fehér blúz veszünk a fekete ruha alá. Ám az is fontos, hogy megteremtsük a harmóniát az outfitben és egyszerre csak egy-egy feltűnőbb darabbal kombináljuk a fekete rucinkat.

Neked milyen a kedvenc fekete rucid?

sign_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr7316214222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása