Nyaralós Outfitek - Mit viseltem a nyaraláson?


230164302_289306352947668_3150668169534060275_n.png

Sziasztok! Minden évben szokott lenni "mit viseltem a nyaraláson" outfites poszt, úgy gondoltam,hogy ez a 2021-es év is megérdemli, hogy egy ilyen bejegyzés szülessen. Ez a nyaralásunk azért is volt számomra különleges, mert igaz sokat jártam már a Balatonnál, de eddig legtöbbször Siófok volt az útirány, most pedig Fonyód volt célpontunk. Persze Fonyód mellett még más városokba is ellátogattunk, de majd azt az outfiteknék úgyis el fogom nektek mesélni. Remélem nem bánjátok, ha az outfitek mellett kicsit az élményekről is lesz szó.

HÉTFŐ

233185034_144999864357869_2033218253781054779_n.jpg

Mivel Borsod megye elég messze van a Balatontól, így mi már hajnalban elindultunk. Nagyon esős időnk volt, így egyértelmű volt, hogy sportcipőt kell felvennem, tehát az egész outfitnek az alapja ez a cipő volt. Aztán mivel hajnalban még hidegebb is volt, így ezt a világoskék farit választottam egy pasztell pink színű pólóval. Oké, elég basic, de ez a szett tökéletes volt erre a hétfői napra. 

Ezen a napon kerítettünk sort a Gömbkilátóra is, még elég korán reggel érkeztünk, így nem voltak sokan, szóval élveztük a kilátást meg ugye a tájat..na meg persze sok fotót is lőttünk.

KEDD 

233381019_828232657842726_2434502064040053854_n.jpg

A keddi napunk a strandon telt, tehát ne számítsatok nagy outfitre :D Ezt a len anyagú rövid nadrágomat a nyaralás előtt szereztem a H&M-ből, nagyon szuper áron. Ehhez a nadárghoz egy khaki színű felsőt vettem fel, aztán a lábamra flipflop papucs került, ha már ugye úgyis strand volt a progi.

Mi Fonyódon a Panoráma strandon voltunk, ez ugye nem szabad strand, de tényleg nagyon rendezett, szóval mi jól éreztük magunkat itt. És bár a strandra ugye volt belépő, de legalább a wc-re nem kellett fizetni..:D

 SZERDA

232902515_2901190093454497_8451049002292184621_n.jpg

Erre a napra strandot terveztünk, csak az eső átvarriálta a napunkat, így délután a Villa Kávézóba látogatunk el. Azt kell tudni erről a kávézóról, hogy meseszép kilátás nyílik a Balatonra és azért ott kávézni tényleg megéri. Én egy levendulás kávét ittam, finom volt az tuti..meg ugye az a látvány, hogy látod az egész Balaton vidékét.  Tehát mivel esős idő volt, maradt a Converse és egy rompert vettem fel, amit pár hete vettem a Hádában. Nagyon szeretem a bordó színt, így ez a romper is nagy szerelem. És, hogy még legyen rajtam valami bordó a rúzsom is bordó volt.

A kávézó után a Sípos-hegyi kilátót tekintettük meg, mert ugye a gyönyörű kilátásból sosem elég. A kilátót mindenkinek ajánlom, bár amikor mész felfelé inkább ne nézz le, mert tényleg magas :D 

CSÜTÖRTÖK

232596862_364721585026934_322982428356789526_n.jpg

A csütörtöki napunk ismét kirándulásé volt. Tapolcára látogattunk, ami ugye elég messze van Fonyódtól, de mivel még sosem jártunk itt, így mégis erre a városra esett a választásunk. Mivel a fő progi az volt, hogy elmegyünk a tavasbarlangba, így arra gondoltam, hogy biztosan hideg lesz..így ismét ez a farmer lett a kiválasztott. Most egy puffos ujjú pólót párosítottam hozzá és a Converse cipőmet. Ez is egy picit egyszerűbb szett lett, de én szeretem az ilyeneket.

Visszatérve a barlangra, tényleg egy különleges élmény, és nincs is olyan hideg,mint gondoltam..szóval nem is kellett volna ragaszkodnom ennyire a nadrághoz. Több kiállító terem is van, és persze a lényeg a tavasbarlang, ami igazán csodálatos, de meg kell mondjam, hogyha nektek is víziszonyotok van, akkor nem biztos a legjobb.. :D Nekem is elég volt ez a csónakázós élmény egyszer.

PÉNTEK

232378129_121427863457966_8552256356031680825_n.jpg

Ez a pénteki szett igazából szombati, mert pénteken még strandoltunk..de arról nem készült kép :D Szóval szombaton indultunk haza. Sajnos ismét esős volt az időjárás, de mire a Kőröshegyhez értünk, elállt az eső..így megálltunk itt is sétálni és fotózgatni. Már régóta szerettem volna ide eljutni, szóval nagy öröm volt ez számomra..meg ugye a levendulát is nagyon szeretem. Erre a napra így ismét ezt a farit vettem fel ezzel a cuki kardigánnal és az eső miatt ismét ezt a sportcipőt húztam fel. 

A Kőröshegy után, még Siófokon is megálltunk ebédelni és sétáltunk picit a mólónál..aztán következhetett a több órás haza út.

Neked melyik nap tetszett a legjobban?

sign_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr4116651306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása