Hello blog.hu!

20526681_1741914939169780_1633242926_n.jpg

Sziasztok! :) Ma egy nagy változás történt a blog életében, hiszen ezen túl egy új platform-on folytatom tovább. Több mint egy év után nehéz volt meghozni a döntést, hiszen a blogspot igazán a szívemhez nőtt. Azonban már több hónapja is éreztem, hogy a blogspot nem az igazi számomra. Először a sablonon változtattam, de még mindig éreztem, hogy ki kell valami teljesen újat próbálnom. Tehát így is jött a blog.hu és az is nagyot nyomot a latba, hogy több általam is elismert bloggernél olvastam a blog.hu előnyeiről. Nem hinnétek el, hogy hány napot rágódtam ezen a változáson, de most érkezett el az a pont, amikor neki álltam és elkészítettem a blog.hu-s oldalamat. Ez a platform azért más,mint a blogger és még rengeteg új dologgal ismerkedek. A legelső a sablon..A sablon készítésben még szeretnék fejlődni, de a fejlécet sikerült végre Photoshop-pal elkészíteni. Nektek,hogy tetszik?

A régi bejegyzéseket ide importáltam erre a blogra, mert szerettem volna, hogy egy helyen legyenek a bejegyzéseim. Természetesen a bejegyzések hasonlóak lesznek, mint eddig és sok-sok új ötlettel várlak titeket majd. Köszönöm, hogy itt vagytok velem és azt is, ha továbbra is olvasni fogtok.

 A következő bejegyzésben is tartsatok velem. :)


Addig is további tartalmakkal várlak a FACEBOOKINSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon. :)

sign.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr7712702555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása