Mivel töltsd az ÉNIDŐDET?

 

122137386_3640597969326076_5025569941865341860_n.jpg

Sziasztok! A mai bejegyzés a manapság is sokat hallatott énidőről lesz szó, pontosabban pár olyan dolgot fogok felsorolni, ami mondhatom úgyis, hogy nem énidő az énidő nélküle! :D

Mi is az az ÉNIDŐ?

Az énidő olyan tevékenység, amikor azt csinálod, ami boldoggá tesz és feltölt. A mai rohanó világban, amikor a fejünkben egyszerre több tíz dolog van, amit el kellene intéznünk, akkor nem csoda, hogy a tennivalóktól besokalunk, kedvtelenné válunk. Az az idő, amit valóban azzal tölthetsz, ami feltölt igazán felüdülés lehet a szürke hétköznapokban. A mentális és fizikai egészségünkhöz is hozzájárul, valamint a kapcsolatunkra és a körülöttünk lévő dolgokra is jó hatással lesz. Persze ez az idő mindenki számára más és más idővallumot jelent, lehet akár 20 perc vagy 1 óra? Teljesen mindegy..lényeg, hogy minőségi legyen és jól érezd magad, erőt adjon a napi terhekhez.

Számomra több dolog jelenti az énidőt, ami segít feltöltődni. Gondoltam mesélek nektek pár dologról, ami a legrosszabb napjaimat is szebbé teszik.

122139563_388273898883264_5813714010997412568_n.jpg

Egy finom kávé

Lehet egy nagyon egyszerűvel kezdek, de a hétvégi kávé. Hétvégente szeretem nyugodtan és csendben meginni a kávémat, közben végig gondolni a hetet. Ekkor szokott a legtöbb ötlet eszembe jutni a bloggal vagy a videózással kapcsolatban.:) Múlt héten pedig egy Tchibo Caffissimo kávéfőzőt tesztelhettem a TRND és a Tchibo jóvoltából. A kávéfőzőt én egy zöldes színben kaptam, így egy igazi trendi színe van és igazán jól mutat a drappos-rózsaszínes konyhánkban! �

122120681_2765336570417630_5816397587229630902_n.jpg

A kávégéphez még volt 6 féle kapszula, ami igazán hozzájárul egy szuper énidőhöz. Az én kedvencem a Caffe Cream és a Karamellás kapszula, de brasil espresso is nagyon ízlett! � A készülék egyébként könnyen tisztítható és a kapszulák pedig 100%-ban újrahasznosíthatóak, ami egy igazán jó hír! Sőt most október 25-ig 24 doboz kapszula vásárlása után a kávéfőző ajándékként a tiéd lehet. Visszatérve még a Caffe Cream kapszulához, én mindig a házi pumpkin spice szirupommal készítem és isteni íze van, az énidőm alappillére lett.

Maszkok

122128582_3489357111289550_5753475193253299952_n.jpg

Sokan mondják, hogy nem a maszkoktól kell várni a csodát. Azonban igenis hidratálja a bőrt és jól is esik az arcbőrünknek, a napi smink után. Én hétvégén egy Equilibra argán olajat tartalmazó maszkot próbáltam ki, amelynek krémes állaga volt és 10 percig hagytam az arcomon. Az illatára biztosan kíváncsiak vagytok, nagyon kellemes illat lenne..egyáltalán nem túlzás! Az argán olajon kívül még Shea-vaj, A és E vitamin is van benne. Sőt még Coenzyme Q10, ami ugye az öregedés ellen hatékony. A maszk használata utána a bőröm hidratáltabb és puhább lett, én pont ezt az eredményt vártam. Még két Equilibra maszk vár még tesztelésre, egy méregtelenítő maszk aktív szénnel és egy revitalizáló,hidratáló maszk. A hosszú hétvégén ezeknek a tesztelése is az énidő része lesz. Ha pedig te is kíváncsi lennél rá akkor te is kipróbálhatod, mert zajlik egy nyereményjáték itt:

Sorozat és könyvek

122147724_351453996115258_200796571421302126_n.jpg

A legújabb sorozat, amit elkezdtem nézni az az Emily in Paris vagy Emily Párizsban. Angolul kezdtem nézni és nagyon jól érthető, szóval én mindenképpen eredeti nyelven ajánlanám. Bár igaz francia is van benne, szóval a sorozat meg is hozta a kedvemet a francia nyelvhez. Nekem kicsit a Gossip Girl-re hajaz, de egy fantasztikus sorozat az énidő esetén.

Ha könyvekről van szó, akkor az Örökölt sors könyvet olvasom, lassan befejezem, de ez is egy olya n könyv, amit mindenkinek kötelezően ajánlanék. Azonban az elolvasása után még biztosan fogok róla írni.

Nektek mit jelent az énidő? Mit szoktatok csinálni?

sign_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr9416253382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása