Hogyan viseld a pliszírozott szoknyát?

Sziasztok! :) Régen jelentkeztem már, ami azért is van, mert több platformon is aktív vagyok és lehetetlen mindenhol mindig ott lenni. Azonban a blognak fontos szerepe van az életemben és sok mindent köszönhetek neki, de erről majd egy másik bejegyzésben fogok részeletesebben írni. A mai poszt outfit bejegyzés lesz, ami a pliszírozott szoknyámról fog szólni, de nemcsak ez a szoknya lesz az érdekessége, hanem az is, hogy az outfit képek most itthon készültek.

Rakott és pliszírozott ruhák

A rakott és a pliszírozott szoknyák nem új keletűek, hiszen ez már az ókori Egyiptomban is jelen volt. Az erő és gazdaságnak volt a jelképe és az ilyen ruhák előállítása sem volt olcsó (alapanyag miatt is és kézzel készült), így csak a gazdagabbak tudhatták magukénak. Majd a későbbiekben Erzsébet királynő jellegzetes rakott gallérjáról se feledkezzünk el, hiszen az is nagyon emlékezetes. Manapság is hatalmas trendnek örvendenek a rakott vagy pliszírozott ruhák, ami annak is köszönhető, hogy a gépi gyártás mindannyiunknak elérhetővé tette.

A mai bejegyzésben három outfit inspirációval készültem nektek. Majd biztosan észre fogjátok venni, hogy ezek a szettek tipikus „street style” szettek, szóval remélem tudtok belőle ötleteket meríteni. A pliszírozott szoknya egyébként egészen eddig nem dobogtatta meg a szívemet, majd a Pinterestet görgetve csak kedvet kaptam hozzá. A szoknya amit a szettekben láthattok egy Reserved darab és tavaszra rendeltem, mert gondoltam sok szetthez lehet kombinálni. Nem fogjátok elhinni, de ezt a szoknyát a gyerek osztályon találtam, így az ára is nagyon kedvező volt. Most pedig ennyi szöveg után következzenek az outfitek:

Egyszerű fekete

93792478_2625555784216401_9141928496166076416_n.jpg

Itt egy picit vagányabb, lezserebb, de egyben elegáns kreációt szerettem volna alkotni. Ezért egy fekete garbót, fekete bőrdzsekit és szintén fekete bokacsizmát viselek. Ugye nem okoztam meglepetést a fekete hátizsákommal, amely a kiegészítőm volt? :D A fülembe pedig egy aranyozott, picit feltűnőbb fülbevaló került.

Bordó és csajos

93721319_216419933139618_7273394723409100800_n.jpg

Erről a szettről mindig az jut eszembe, hogy csajos. A harisnyám és a felsőm is bordó, de egy kendővel muszáj feldobnom a szettet, mert picit unalmasnak éreztem. Természetesen a cipőm is passzol, hiszen rózsaszín és bordó virágminta van benne.

Kék és Pink

93812411_589265455271936_6450065336900255744_n.jpg

A kék és a rózsaszín kombináció nekem mindig is kedvenc volt. Ebben a szettben is ezt láthatjátok és ami extrább az a táskám és a sportosabb cipőm. Azonban úgy érzem sikerült összhangba hozni ezt az outfitet is.

Neked melyik volt a kedvenc szetted?

sign_1.jpg 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr4715625012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása