Rózsás termékek egyenesen Bulgáriából?

87019697_667025307367780_4357560976845832192_n.jpg

Sziasztok! A mai bejegyzés egy ismerős márka termékeivel lesz, hiszen tavaly nyáron egy bio naptejet tesztelhettem tőlük. Ha többet olvasnál a márkáról, akkor kattints ide: https://inspirationsofmanuela.blog.hu/2019/05/15/mit_tud_egy_bio_naptej_wooden_spoon_zolddrogeria

A mai cikknek a főszereplője pedig egy rózsavíz és egy rózsás ajakbalzsam lesz, amelyet pár hete kaptam tesztelésre. Alapvetően szeretem a rózsa illatot, ezért nagyon kíváncsi voltam, hogy mit tud ez az előbbiekben említett két termék. Ha kíváncsi vagy, hogy miket tapasztaltam, akkor olvasd tovább a bejegyzést.

WOODEN SPOON Damaszkuszi Rózsavíz

86721715_467389280804133_7891671930141409280_n.jpg

A termék igen ígéretes, hiszena híres Rózsa-völgyből származik egyenesen Bulgáriából.  Kézzel szedett rózsaszirmokból, vízgőz desztilláció segítségével készült, szóval teljesen természetes és organikus. A csomagolása pedig nagyon különleges, oké mondjuk én rózsaszín imádóként elfogultabb vagyok! :D  Az esetek többségében reggel szoktam áttörölni az arcomat ezzel a rózsavízzel. A használat után ad egy friss érzetet és nem szárítja a bőrömet. Az illata finom rózsa illat, egyáltalán nem tömény illat. Nekem vegyes, kombinált bőröm van és eddig nem tapasztaltam negatívumot ezzel a rózsavízzel kapcsolatban. Egyébként minden bőrtípusra ajánlják, szóval egy próbát megérhet! :)

WOODEN SPOON Bio Ajakbalzsam – Rózsa Csók

86469106_2934030233286178_6969645071343812608_n.jpg

Ez az ajakbalzsam rózsaolajat, sheavajat és kakaóvajat is tartalmaz. Az egyik kedvenc ajakápolóm összetevőjének a nagy hányada is kakaóvaj és sheavaj, így nagy bizalommal kezdtem hozzá ennek az ajakbalzsamnak a teszteléséhez. Ami nekem eleinte fura volt, hogy ez nem egy puha, hanem inkább egy keményebb textúrájú termék. Az illata szintén rózsaillat lenne, amiről megint azt tudom elmondani, hogy nagyon kellemes. A krémmánián olvastam egy negatív tapasztalatot, hogy teljesen kiszárítja az ajkakat. Nálam ez nem így történt, hiszen pont a matt rúzsok utáni száraz ajkaimat tette rendbe. Egyetlen negatívum, hogy amikor leveszitek a kupakot, vigyázzatok, mert nekem letört egy parányi rész a termékből.

Melyik termék fogott meg jobban?

sign.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr2115477544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása