Karácsonyi kollekciót tesztelek! – Yves Rocher

79178146_463046974621186_7270509527588405248_n.jpg

Sziasztok! Sok ünnep van az évben, de úgy gondolom, hogy a karácsony az egyik legfontosabb. Nagyon szeretem magának az ünnepnek a hangulatát, a karácsonyi fényeket és illatokat. Így nem meglepő, hogy hatalmas lelkesedéssel álltam neki az Yves Rocher termékek teszteléséhez.

Pár hónapja már mutattam nektek egy Tropicale Tentation parfümöt, amit azóta is használok, de a márkához kicsit régebbi emlékem kötődik. Pár éve keresztanyukám egy Yves Rocher ajándékcsomagot adott karácsonykor és nagyon megnyertek a termékek. Ezért az Yves Rocher márkához valahogy a karácsonyt is kötöm, hiszen ennek köszönhetően szerettem meg.

Visszatérve a karácsonyi kollekcióra, az Első Hópehely és a Fenyves Lelke nevet viselik. A csomagolás is igazán karácsonyi, hiszen vörös és zöld színben pompáznak a termékek. Ugye már ti is kíváncsiak vagytok, hogy mégis mit rejtenek ezek a csodaszép termékek? A továbbiakban ezt árulom el.

Első Hópehely – Tusfürdő olaj

Pont jó időben fogyott el a tusfürdőm, mert így azonnal tesztelni kezdtem ezt a tusfürdő olajat. Már első pillanattól kezdve megfogott az illata és azt tapasztaltam, hogy krémes, jól habzó tusfürdő. Alapvetően száraz bőröm van, így nem szeretem az olyan tusfürdőket, amik szárítanak ez a termék hidratál és nem szárította a bőrömet. Sokan írták véleményként egyébként, hogy szárít, de szerintem ezt sem lehet általánosítani, mert mint látjátok, nekem ez a tulajdonság nem jelent meg.

Első Hópehely – Kézkrém

A kézkrémem is éppen a napokban hagyott cserben, így került a kezembe ez a termék. Az illata nagyon kellemes, friss illat és könnyen beszívja a bőröm. A felkenés után nincs az a tapadós érzés, tudjátok és jól hidratál, szóval az egyik must have termék a táskámban.

80587158_450352142345551_5427230755237396480_n.jpg

Fenyves Lelke – Testápoló

Egy szuper citrusos illat, bár én egy pici vaníliát is érzek, ami igazán karácsonyivá teszi ezt a testápolót. Krémes termék és jól hidratál, ha testápoló keresésben vagytok, akkor ezt ajánlom kipróbálásra.

Fenyves Lelke – Ajakápoló

A téli hónapokban rengeteg ajakápolót használok el, mert nagyon repedezik az ajkam és a matt rúzsok még jobban szárazzá teszik. Ez a termék végzi dolgát, hiszen ápolja a száraz ajkaimat és nagyon kellemes illata.

78890780_522192745307989_6042621821256204288_n.jpg

Melyik terméket próbáltad már vagy melyik keltette fel a figyelmedet?

sign_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr3915353828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása