Ziaja deo Teszt - Mennyire hatásos az izzadságra

67930419_496516654509341_1993830591690178560_n.jpg

Sziasztok! :) Pár hete két Ziaja golyós deot kaptam tesztelésre és kíváncsisággal kezdtem használni. Úgy gondolom ez egy érdekes bejegyzés lesz, főleg azért, mert én inkább dezodor párti vagyok. Bár ez egy régi Lady Speed Stick terméknek is köszönhető. Ez már egy elég régi emlék, de mindig fehér foltot hagyott a ruháimon és olyan tapadó érzést. Mostanában így nem vettem Lady Speed Stick-et, de el tudom képzelni, hogy azóta már változtattak rajta. (Ha van róla infótok ne tartsátok magatokba :D ) Másrészt azért voltam kíváncsi a Ziaja termékekre, mert sajnos elég izzadós vagyok és így örülnék, ha találnék egy olyan terméket, amely tényleges megoldást nyújt erre a problémára.

Ezután a történet után ugye nem csoda, hogy volt bennem egy félsz mielőtt elkezdtem használni a Ziaja deokat? Mint a képen is láthatjátok két 60 ml kiszerelésű termékről van szó. Nagyon praktikusnak tartom ezt a kiszerelés, mert könnyen elfér a táskámba, szemben az eddig dezodorjaimmal. Mind a két termék szuper eredményeket ígér, szóval lássuk, hogy én mit tapasztaltam. (bejegyzés végén nyereményjáték..csak szólok ;) )

Ziaja Blocker

68354548_451720509008992_4803108115195101184_n.jpg

A terméken lévő használati javaslat azt írja, hogy éjszakánként 2-3 napig kell alkalmazni és csökkenti a nappali verejtéktermelést. Ez nagyon kecsegtető ajánlat! Szóval én is így tettem és 2-3 napig éjszaka használtam a blockert. Ezután pedig csak hetente 1x vagy 2x. Fontos, hogy ezt a terméket reggel nem kell használni, csak éjszakára. Én úgy érzem van igazság alapja, annak amit a termék ígér, mert valóban csökkenést figyeltem meg a verejtéktermelésben. A termék illata friss és egyáltalán nem irritáló. Parabén, alkohol, tartósítószer- és színezék mentes.

Fő összetevők: alumínium-sók

Ziaja Sensitive

69365770_2338870339762005_3879089452429082624_n.jpg

Ezt a terméket azért szerettem volna kipróbálni, mert érzékeny bőröm van és sok esetben tapasztaltam, hogy az érzékeny bőrre készített dezodorok nem annyira hatásosak. A reggeljeimet ezzel a termékkel szoktam kezdeni és tökéletesen semlegesíti az izzadságszagot egész délelőtt. Nálam ez nagy szó, hiszen a dezodorokkal sajnos eddig nem értem el ezt a hatást. Szerencsére nem hagy foltot a ruhán, a fekete póló próbát is kiállta. Ez a deo is parabén, alkohol, tartósítószer- és színezékmentes.

Összességében pozitívan zártam a tesztelést, mert valóban segítettek a termékek az izzadságszag semlegesítéséhez. Hatalmas tanulság, hogy merjek kipróbálni komfortzónámon kívüli terméket és ne ragadjak le a szokásosnál. Ha pedig megvásárolnátok, akkor a DM üzleteiben megtalálhatjátok ezeket a termékeket.

Fő összetevők: alumínium-sók

Egy nyereményjáték keretein belül pedig megnyerheted a Blocker deo-t.

Mit kell tenned, ahhoz, hogy megnyerd??

- Leírni itt blogon kommentben, hogy mit tud a Blocker deo.

- Instagramon követni és kommentben megírni, hogy kész.

 

sign_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr8415015002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kinga Fazekas.1 2019.08.27. 09:30:54

Csökkenti a nappali verejték termelést

Kinga Balázsdi Szabó 2019.08.27. 10:39:07

Csökkenti a nappali verejték termelést

Vyvaaa 2019.08.27. 13:30:44

Csökkenti a nappali verejték termelést

Magdolna Tajnai 2019.08.27. 21:24:19

Csökkenti a nappali verejték termelést

Kitti Ködöböcz 2019.09.01. 20:46:44

Csökkenti a nappali verejtéktermelést! :)

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása