A blogom múltja, jelenje és jövője! | Boldog 4. szülinapot Inspirations of Manuela!

98360391_242668520156940_2469537561622609920_n.jpg

Sziasztok! A mai bejegyzés különleges lesz, hiszen 4 éves lett az Inspirations of Manuela blogom. Eddig minden évben pár dolgot gyűjtöttöm össze, amit a blogom által tanultam. Gondoltam most is írok pár ilyen tanulságot, de közben mesélek arról is, hogy miért kezdtem bele a blogolásba 4 éve és vajon korábban miért nem vágtam bele korábban? Hogyan tovább? Mi lesz a blognak a jövője?

A  kezdetek kezdete

A blognak az ötlete nem 2016-ban született meg a fejembe, igazából már jóval hamarabb. Aki élőben is ismer az tudja, hogy mindig is érdekelt a divat és imádtam kombinálni a ruháimat. Az első blog, amit elkezdtem követni az a Style and Blog volt, Mesi és Panni outfit bejegyzései csak még jobban inspiráltak arra, hogy én is belevágjak a blogolásba. A kérdés a miértre, hogy korábban miért nem kezdtem el egyszerű, hiszen úgy éreztem, hogy nem tudok minőségben 100%-ot nyújtani és rettentően féltem attól, hogy mit fognak mások mondani.

Mégis csak belevágtam?

Aztán teltek az évek, egyetemista lettem és teljesen más úton voltam, mint a divat. :D A közelébe se! A vizsgák és a beadandók mellett azonban tudjátok mi dobta fel a napomat? Az, hogyha a ruháimat variáltam és újabb és újabb outfiteket találtam ki. A végső lökést pedig a beadandók adták, ami lehet először picit vicces lehet! :D Egyik nap, pontosabban egy május 11-ei nap volt és ekkor hoztam létre a blogomat, amely még a blogspot-on volt. Az első bejegyzésem egy outfit téma volt és egy Galaxy S3 telefonnal készült. Szóval minőségben nem voltam a toppon, de vettem a bátorságot és arra gondoltam, hogy nem hasonlítom magam másokhoz, én egyelőre így próbálom kifejezni magamat. A legfontosabb dolog amit itt megtanultam, hogy nem szabad másokhoz hasonlítani magadat..és bátornak kell lenni. :)

Első negatív kommentek

Pár bejegyzés után sajnos rá kellett jönnöm, hogy sokan nem tartanak velem az utamon és nem támogatnak..inkább csak visszahúznak. Itt természetesen nem az építő jellegűre gondolok, hanem arra, ami egyértelműen a személyem ellen irányult. Nem árulok el nagy titkot, de ezek a kommentek nagyon rosszul estek, nem igazán tudtam kezelni és még az is megfordult a fejemben, hogy ezt a blogolás témát szüneteltetni kellene. Szerencsére nem hagytam abba, hiszen a családom mindig támogatott és bíztatott, hogy folytassam ezt, mert jó dolgokról írok. Pár hónap múlva már szépségápolásról is írtam és így a blogomnak a divat valamint a szépségápolás lett a fő profilja. Tehát itt a legnagyobb tanulság az, hogy nem szabad hagyni, hogy a negatív kritika eltántorítson a céljaidtól.

Instagram és YouTube??

2017 januárjában elindítottam az Instagram oldalamat és pár hónappal később a YouTube csatornámat. Közben egy Samsung Galaxy S7 telóval folytattam a munkát és ezzel a készülékkel már sokkal jobb minőségű képeket tudtam készíteni. A blogon folyamatosan készítettem az új bejegyzéseket és tavasszal sor került az első együttműködésemre is. Ezt követően már három platformra készítettem tartalmat, de még mindig a blog volt az elsődleges. Ebben az évben történt az is, hogy a blogspot-nak búcsút mondtam és regisztráltam blog.hu-ra. Nagyon féltem ettől a váltástól, de az évek bizonyítják, hogy jó döntés volt, hiszen számtalanszor kerülhettem ki az Index oldalára, amely hatalmas megtiszteltetés volt számomra. Szóval sosem szabad félni, bele kell vágni az új dolgokba!

Szükség van még a blogra?

Aztán valami megváltozott, azt vettem észre, hogy sokkal jobban mennek az Instagram tartalmak és a YouTube videók is. Emellett természetesen a blogomat sem hanyagoltam el, csak kevesebb tartalmat tudtam gyártani. Sokáig őrlődtem, hogy melyik platformot kellene folytatni és melyiket hagyni..aztán egyiket sem szűntettem meg! :) 2019-ben egy hatalmas mérföldkő volt az életemben, hiszen egy Canon fényképező tulajdonosa lettem, így most már még profibb képeket tudok készíteni! :)

A blog jelenje!

Most ott járunk, hogy hetente készítek YouTube videókat és posztokat készítek Instagram-ra. A blogra havonta 1x vagy 2x próbálok bejegyzést készíteni, mert tudom, hogy nagyon sokat köszönhetek ennek a platformnak, szóval a jövőben sem szeretném megszűntetni. Bejegyzések ugyanígy lesznek, főleg divat és szépségápolás témában. Képzeljétek, most egy újabb platformon is kipróbálom magamat, ami nem más, mint a TikTok. Ide rövidebb outfit videókat töltök fel, szóval igen a TikTok-om is a divatról szól.:D Azonban, jöhet még akármennyi új platform, de az Inspirations of Manuela blog lesz az örök kedvencem! A végére nekem az a legnagyobb tanulság, hogy mindig emlékezni kell arra, hogy miért kezdtél el valamit és ez a blog nekem rengeteg boldog pillanatot okozott és okoz mai napig. Egy szónak is száz a vége, boldog 4. szülinapot Inspirations of Manuela! :)

sign_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr5015711522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása