Hogyan viseld a lánc mintát? - 2 outfit tipp

56395090_255352465260438_2302832649456058368_n.jpg

Sziasztok! :) Végre itt vagyok és egy outfit bejegyzés fog következni. Úgy gondoltam, hogy ma a lánc minta legyen a téma. Ti hogy álltok ezzel a mintával?

Ezt a mintát szerintem legtöbbször a sálakon, kendőkön láthattuk, valamint emlékeztet a Versace barokk motívumaira. Bár egy igazi retro mintának számít a 90-es évekből. Ha esetleg félsz a mintától, akkor először csak kiegészítőknél próbáld ki. Ha pedig bátrabb vagy jöhet a lánc mintás ing, ruha vagy esetleg nadrág is.

Én az ing mellett döntöttem és több színben is próbáltam, de ez a fehér passzolt hozzám a legjobban. Ebben a bejegyzésben egy hétköznapibb és egy elegánsabb viseletet fogok megmutatni a lánc mintás ingemmel.

Elegáns

56237471_1001430933579768_4513002801135091712_n.jpg

Ehhez a szetthez a fekete színt választottam az inghez. Egy fekete blézert és egy fekete bőr nadrágot vettem fel. Kicsit fel szerettem volna dobni ezt a szettet, így egy övet is felvettem. Természetesen, az övhöz tartozó táska sem maradhatott el. A cipőm egy fekete loafer volt, ami sajnos nem látszik a képen. 

Hétköznapi

55961938_2315974748658367_217070035141656576_n.jpg

Ebben az esetben egy mustár színű nadrág volt a választottam és egy rosegold dandy cipő.  Ehhez a cipőhöz az egyetemi táskámat választottam, bár igazából a legtöbb esetben ezt a táskát viszem magammal mindenhova..mert minden el fér benne. 

Tippek a lánc minta viseléséhez

  • Ha lánc mintát viselsz próbálj meg egyszerűbb és hozzá passzoló színű ruhákat valamint kiegészítőket választani.
  • A mix and match trendet is kipróbálhatod a lánc mintával, de csak óvatosan.
  • Próbáld fel sötét alapon és világos alapon lévő láncmintás ruhát, mielőtt megvennéd, így tudni fogod, hogy melyik passzol jobban hozzád.
  • Ha nem szereted annyira a mintákat, de mégis szeretnéd követni a divatot, akkor válassz egy lánc mintás sálat. :)

Remélem tetszett ez a bejegyzés és köszönöm,hogy ma is velem tartottál. Megtalálsz még FACEBOOK-on és, YOUTUBE-on, INSTAGRAM-on is. Ha támogatsz egy like-kal vagy egy megosztással, azt is köszönöm neked! :)

sign_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr5214777374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása