Szempillaspirál érzékeny szemekre? - Bell HYPOAllergenic Long&Volume Szempillaspirál

41794917_1349126891885172_9090050281982394368_n.jpg

Sziasztok! :) Ha már régebb óta követitek a blogomat vagy a videóimat, akkor tudjátok, hogy ritka érzékeny szemekkel lettem megáldva. Ez persze nemcsak azt jelenti, hogy száraz szemcseppek hadát, de szemre való smink termékek sokaságát próbáltam már ki.  Tavaly találtam végre egy olyan szempillaspirált, amit az érzékeny szeműeknek készítettek és ez egy Bourjois szempillaspirál volt. Természetesen erről is írtam egy bejegyzést és meg is voltam elégedve a termékkel. Most azonban újravásárlás helyett inkább egy újabb márka termékét vásároltam meg, amely szintén hasonló hatást ígér, mint a Bourjois. A márka pedig nem más, mint a Bell.

Bell márkáról

A Bell egy vezető sminkmárkának számít Lengyelországban. Szemre, arcra és szájra való termékeket gyárt. A márka legfőképpen a színes dekorkozmetikumok gyártásával próbál kitűnni a tömegből. A termékeket nyugat és közép Európában tudjuk megvásárolni. A szempillaspirált a Rossmannban vásároltam, de utánakerestem, hogy a pinkpanda oldalán is elérhetőek.

Mit tud ez a lengyel szempillaspirál?

41729995_661156437617244_2838332899952951296_n.jpg

Ennek a terméknek is minimalista a csomagolása, hiszen egy fekete alapon ezüst írások találhatóak rajta. Ám nem minden a külcsín, szóval nézzük a belsejét. Egy hipoallergén szempillaspirálról beszélünk, amely szemész által is bevizsgált és nem irritálja a szemet. A keféje vékony és hosszú, szóval könnyedén tudjuk felvinni a terméket és pont annyit visz fel, amennyire szükség van. Nekem nagyon tetszik, ahogyan dúsabbá teszi a szempilláimat és intenzív fekete színe is van. Nem szokott peregni, de könnyen elkenődik, szóval erre vigyázni kell. A szempillaspirál eltávolítása is egyszerű, hiszen Garnier micellásvízzel percek alatt eltűnik a szememről. Utolsóként pedig az árára hívnám fel a figyelmet, mert 1990 Forintért megér egy próbát.

szemp_bell.jpg

Összegzés

41707461_441036872966934_7542122731106467840_n.jpg

Egy olyan szempillaspirálról írtam ebben a bejegyzésben, amit minden nap használok és meg vagyok vele elégedve. Nagyon szeretem, hogy dúsabb szempillákat tudok vele varázsolni és eközben a szememet sem irritálja. Szép fekete színe mellett, azonban néha zavar, hogy könnyen elkenődik. Azonban ha az elkenődésre vigyázunk, akkor 2000 forintért egy szuper terméket tudhatunk  a tulajdonunkban.

Remélem tetszett ez a bejegyzés és köszönöm,hogy ma is velem tartottál. Megtalálsz még FACEBOOK-on és INSTAGRAM-on is. Ha támogatsz egy like-kal vagy egy megosztással, azt is köszönöm neked! :)

sign_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr3514243737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása