A tökéletes szempillaspirál érzékeny szemre! - Bourjois Volume Glamour Ultra Care Szempillaspirál

24135594_1866032243424715_963031885_n.jpg

Sziasztok! :) Ha egy smink terméket kellene említenem, amiben eddig még sosem csalódtam, akkor bizonyára a Bourjois márka szempillaspirálját mondanám. Ezt a terméket még tavaszi Glamour napok alkalmával szereztem be, egy 25 %-os kuponnal és azóta már egy félév is eltelt, szóval így egy megbízható véleményt tudok veled megosztani.

Miért is vásároltam meg?

Sokszor meséltem már,hogy a szemeim nagyon érzékenyek, és nyáron sajnos sminkelni sem tudom. Szempillaspirált évekig nem használtam, mert a szemembe belepotyogó festék irritálta a szememet. Több márka szempillaspirálját is próbáltam, de sikertelenül, mert a viszketés mindig fellépett. Az interneten sokat keresgéltem egy olyan termék iránt, ami érzékeny szeműeknek készült és ekkor, találtam rá a Bourjois Volume Ultra Care szempillaspirálra.

 

24099902_1866031946758078_1290612807_n.jpg

Mit is tud ez a francia márkájú szempillaspirál?

A csomagolása tényleg nagyon minimálistára sikerült a fekete és fehér színekkel, de nézzük mit rejt a belseje. A termék hipoallergén és nem irritáló, tehát a kontaktlencsét használóknak és az érzékenyszeműeknek a megváltás. Ezek után féltem, hogy a szempillaspirál nem fog olyan pillákat varázsolni, mint más márkák termékei. Szerencsére a félelmem alaptalan volt, hiszen a képen is láthatjátok, hogy a szempillaspirál keféjével szép dús pillákat lehet készíteni. A festék nem kenődik el és nem is potyog le, szóval tényleg tartós. A színe pedig élénk fekete, ami még egy pozitívum. Sokszor a szempillaspirál eltávolítása is gondot szokott okozni, mert többször tapasztaltam, hogy nem tudtam maradéktalanul letisztítani a szempilláimról. Ezt a Bourjois készítményt micellás vízzel tökéletesen le lehet szedni, így ezt a próbát is kiállta. A termék ára 3000 Forint körül van, de ezért az árért egy olyan szempillaspirál birtokába jutsz, ami csodaszép pillákat varázsol és még a szemedet sem irritálja.

24133676_1866033643424575_487191824_n.jpg

Összegzés

Ez a szempillaspirál a hétköznapi sminkem alapja. Mindennap használom és eddig semmilyen irritációt nem tapasztaltam. A lustább napokon, végre van egy szempillaspirálom, ami megszépíti a pilláimat, ha nincs kedvem semmi más tenni a szemeimre. Szeretném, azért azt is hozzátenni, hogy nem műszempilla hatású pillákat várj tőle, inkább egy természetes hatást. Ha neked is érzékeny szemeid vannak és eddig nem találtad a megfelelő szempillaspirált, remélem ez a bejegyzés segítséget fog nyújtani. Ha pedig ti is tudtok egy olyan szempillaspirálról, ami érzékenyszeműeknek is ajánlott, akkor írjátok meg kommentbe.:)24133490_1866032236758049_662590734_n.jpg

Köszönöm, hogy ma is velem tartottál.:)

További tartalmakkal várlak

a FACEBOOKINSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon.

sign_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr1513399015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása