The Little Owl Award

1510611980_81.png

Sziasztok! Ezt a cuki baglyos díjat Amytől kaptamnox-arcana.gportal írójától. :) Ez a díj azért is szuper ötlet, mert így ti is többet tudhattok meg rólam, szóval kicsit személyesebb bejegyzés. 

Szabályok:
1. Helyezd el a díjat az oldaladon.
2. Linkeld azt, aki jelölt téged.
3. Jelölj Te is blogokat a díjra.
4. Értesítsd a jelölteket a díjról.
5. Válaszolj a feltett kérdésekre.
6. Tegyél ki egy zenét, ami szinte szóról szóra leír téged!

A zene : 

Amy kérdései:

1. Rajzolj valamit gyorsan Paintben vagy Photoshopban.

Már az első kérdés is kihívás, mert Paint-ben sohasem tudtam rajzolni, de most mepróbáltam és nagyon vicces lett. :D Úgy gondoltam, hogy egy idézet talán ment valamit a helyzeten.

 

rajzom.jpg
2. Egy sorozatban minek kellene történnie, hogy utána abbahagyd a nézését?

Ha meghalna a kedvenc szereplőm, akkor biztosan nem néznék meg több részt.


3. Mi a véleményed a felnőtt színezőkről?

Nekem is van egy titos kert szinezőm, amit a barátomtól kaptam szülinapomra. Sajnos nagyon elhanyagolom a színézést, pedig szerintem nagyon jó ötlet. Egy stresszes nap után a színezés kicsit lenyugtatna, csak időm lenne rá. Sokkal jobb elfoglaltság lenne, mint a Facebook-on vagy Instagram-on lógni.


4. Ha nevelőszülőknél élnél, meg akarnád találni a vérszerinti szüleidet?

Igen biztosan, de úgy, hogy ez a nevelőszülőknek se legyen rossz érzés.


5. Mindig is tetszett a neved, vagy meg akarod még változtatni?

Szeretem a nevemet, mert elég ritka és így nem szoktak összekeverni. Mondjuk voltak már vicces élményeim a nevemmel kapcsolatban, például, amikor az egyetemen az előző szakon ezzel indították az órát : Are you spanish? 


6. Hogyan kezeled a konfliktusokat? Rosszul érint, vagy hamar megoldod?

Én a megbocsátok, de sohasem felejtek típus vagyok. Mindig rosszul érint egy egy konfliktus és sokáig szoktam gondolkodni rajta.


7. Ki az, akivel nagyon szeretnél találkozni a blogolásból megismert emberek közül?

A Blogger közösség tagjaival szívesen. :) Ezen kívűl Stefivel, a szépségelsősegélyblog és Orsival, the world according to Orsi írójával. Per pillanat ennyi név jutott eszembe, de biztos vagyok benne, hogy tudnék még sorolni többet.

Az én kérdéseim: 

1. Ha egy kívánságod teljesülhetne, mi lenne az?

2. Melyik az a ruha darab, amit az év bármelyik napján szívesen felvennél?

3. Télen csizmás vagy bakancsos típus vagy?

4. Melyek azok a színek, amiket télen is szívesen viselsz?

5.A blogodon melyik bejegyzésed áll a szívedhez a legközelebb?

6. Mit adott számodra a blogolás?

7. Melyik emojival tudnád jellemezni magadat?

A kihívottaim: Amy  Bogi  Gréta  Laura Reni  és Zsófi 

Köszönöm Amynek ezt a díjat és remélem válaszolni fogtok a kérdéseimre!:)

További tartalmakkal várlak

a FACEBOOKINSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon.

sign_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr8313279443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása