Mustard Yellow - Hogyan viseljük az ősz színét?

p1020227.JPG

Sziasztok! :) Én valahogy nem voltam szomorú augusztus végén, mert úgy gondoltam, hogy szeptemberben még úgyis lesz részünk kánikulában. Azonban csalódnom kellett, de sebaj, mert így előtérbe kerülhettek az őszi outfit-ek. Ha ősz, akkor pedig mustár sárga! :D Nem tudom, de nekem ez a szín mindig ezt az évszakot jutatja az eszembe. Ezért is szerettem volna egy olyan őszi outfit-et mutatni nektek, amiben a főszerep a mustár sárgáé. Ebben az outfit-ben egy ilyen színű magas derekú nadrágot viselek és ehhez egy barnásabb árnyalatú pulcsit választottam. A pulóverem alá egy olyan topot vettem fel, aminek az alsó része csipkés. Ez a fekete csipke rész pedig pont annyira látszódik ki a pulcsi alól, amennyire szükséges és kicsit különlegesebbé teszi ezt az alap darabot. A lábamra egy oxford cipő került és ehhez pedig a hasonló színben pompázó bucket bag-emet vettem fel. A nyakamban pedig egy dupla chokert láthattok, ami egyébként eleinte nem tetszett, majd felpróbáltam és rájöttem, hogy nem is olyan rossz! :) Nekem ez a szett lett volna, amiről az ősz jut eszembe. Nektek mi a kedvenc őszi outfit-tetek? :)

22068688_1800725816622025_337236184_o.jpg

p1020229.JPG

p1020247.JPG

p1020230.JPG

További tartalmakkal várlak

a FACEBOOK, INSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon.

sign.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr2812899224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása