Divat Interjú - Amyvel, a nox-arcana.gportal bloggerinájával

 divat_interju_7.png

A mai divat interjú vendége Amy volt, a nox-arcana.gportal írója. Amy blogja szerintem a tökéletes blog , hiszen a kinézetét mindig nagyon egyedinek alkotja meg és az írásait pedig szívesen olvasom el. Igazából csak azt sajnálom, hogy korábban nem fedeztem fel a blogját, de a Blogger Közösségnek köszönhetően egy kedves lányt is megismerhettem Amy személyében. Amikor megbeszéltük, hogy válaszol a kérdésekre, már abban a percben el fogott a kíváncsiság. :)  Remélem ti is vártátok már a válaszokat! ;)

Mit jelent számodra a divat?

Olyasvalami, amit én szeretek magamnak „előállítani”. Nem követek egyetlen trendet sem, mert alapból felháborítónak tartom, hogy sokszor egy basic ruhadarab 5-6 számjegynél kezdődik, csak mert egy neves divattervező jóváhagyta. Követem a saját elképzeléseim, és így tökéletesen jól érzem magam.

Milyen stílus áll hozzád a legközelebb?

Alternatív minimalizmus. Ez azért is jó, mert lehet nőiesebben öltözni, és mivel a fekete a leguniverzálisabb színünk, szinte bármi jó hozzá. Simán felvehetek egy fekete ruhához egyik nap acélbetétes bakancsot szegecses övvel, másik nap meg sima kis balerinacipőt egyetlen kalappal. Sokáig tartott, míg a kényelmes darabokra nem leltem rá. Néha tökéletesen egybe tudom vegyíteni a kettőt.

A nyári trendek közül melyik az abszolút kedvenced és amit, ki nem állsz?

Számomra örökzöld a vállvillantók, nekem is van egy, de még nem akarok egy felsőnél leállni. Ha rajtam múlna, tele lenne az olyan ruhákkal a két gardróbom. Valahogy olyan kis ártatlan, de mégis sejtet valamennyit.

Sajnos hosszabb az, ami szerintem abszolút nem trendi: a szinte egész feneket megmutató sortok, elmúlt nyarakon népszerű volt a hálóing ruha leggingszel, edzőcipővel. Számomra összeférhetetlen ez a három…

Volt már olyan ruhád, amit csak azért vettél meg, mert divat volt?

Nem, mivel nem követem a divatot. Anyukám akar folyton rádumálni sokszor olyan darabokra, amit nem tudok elképzelni a ruhatáraimban, hiába divatosak. Mindig a saját fejem után megyek :D.

 Van olyan személy vagy blog, aki/ami inspirálja az öltözködésedet?

Blog nem, személyek viszont annál inkább. A kötött sapkát kis csúccsal hátrahúzva kimondottan Michelle Darkness, az End of Green nevű zenekar énekese miatt kezdtem el hordani, a sál/kendő imádatomat Ville Valo-nak köszönhetem a HIM-ből; a zakófelső, a kalap és a csíkos holmik ötletét pedig Rob Vitacca, a Lacrimas Profundere énekese „adta”. Igen, ők mind férfiak, de tökéletesen női oldalra fordítottam, amit magamon akartam látni. A többi pedig adott volt, mivel metalosan öltözködöm, és nem, nem rockerként.

Lányok közül leginkább Dianne van Giersbergen, a Xandria nevű zenekar énekesnője az, akinek a ruhatárát imádom, meg úgy egy az egyben a stílusát. Öltözködés terén még Tarja Turunen az, aki ad valamennyi ihletet, de a többi énekesnő a műfajomból inkább sminkötletet ad.

 Mi a kedvenc nyári szetted, ami mindig kihúz a bajból, amikor nincs kedved semmihez?

Az örökzöld farmer-tornacipő-póló. Egyszerű, de nagyszerű. Kényelmes, mert van zsebe, kényelmes, mert nem kell attól félnem, hogy a lábam a nap végére rettenetesen fáj, és kényelmes, mert laza, nem szorít, nem bő, és akkor is jól érzem magam benne.

Mik a kedvenc ruha márkáid és hol szoktál vásárolni?

Nem vagyok márkafüggő, de néha szeretek elveszni az EMP kínálatában, mert ott elég sok ruha van, amit el tudnék fogadni, meg különböző rock/metal/goth shopok. De eddig többnyire turiban vásároltam, mert eddig rengeteg klassz holmit ott szereztem.

Mit gondolsz turikról?

Jobban szeretem őket, mint bármilyen másik boltot a világban. Nem csak szakadt, szétroncsolt ruhát lehet találni, azokat oda sem teszik! Minden darab tiszta állapotban van, és eddig csak két olyan ruhadarabot találtam, amiken kellett valamit átalakítani. Az egyik ilyen turiban kéthetente rendkívül olcsó áron lehet vásárolni, így ha van úgy pénzem, mindig figyelem az oldalukat, és akkor felkeresem valakivel a hozzám legközelebb levőt egy kis kincsvadászatra :).

Szoknya vagy nadrág?

Mivel még nem találtam meg a hozzám leginkább közelálló szoknyát, ezért határozottan nadrágpárti vagyok.

Csíkos vagy virág minta?

Kettő együtt isten ments – külön-külön annál inkább. Nem tudok dönteni. Fentebb említette már, hogy Robnak hála szeretem a csíkos mintát, a virágmintát pedig csak úgy, ha nem találja az ízlésem giccsesnek. Mert sajnos, elég sok olyan minta elesik ebből.

 Szandál vagy tornacipő?

Utóbbi. Sajnos a cipők is abba a kategóriába tartoznak, mint a legtöbb ruha: meglátni, és megszeretni. Az álomszandim még keresteti magát, pedig ölni tudnék jelenleg egy fekete csipkés balerináért…

Bikini vagy egy részes fürdőruha?

Egyrészeset vennék fel, ha lenne. Még tinikoromban voltam strandon utoljára.

 Sportos vagy elegáns?

Inkább elegáns. A minimalista stílus egyik fő ismertetőjegye, hogy elegánssá lehet tenni a megfelelő kiegészítőkkel. A sportos ruhadarabokat valahogy nem tudom magamon elképzelni, az tőlem távol áll, mint Budapest-Alaszka háromszor.

Amy, köszönöm a válaszaidat! :) Hogy a jövő héten ki lesz a követező? Erre a csak a következő heti divat interjúban kaptok választ. ;)

További tartalmakkal várlak a FACEBOOKINSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon. 

sign.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr6812758548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása