Divat Interjú - Grétával, a greta-chevelle.gportal bloggerinájával

divat_interju_5.png

Sziasztok! :) Már megint eltelt egy hét és így megint egy divat interjúval jelentkezek. Ebben az interjúban Grétát, a greta-chevelle.gportal bloggerináját kérdeztem. A blogon kívül exmisszus gyakornok és a személyesebb bejegyzéseit mindig szívesen olvasom el, szóval nagyon örültem, amikor kiderült, hogy neki is feltehetem a divattal kapcsolatos kérdéseimet. :) Grétának már egy kiforrott stílusa van és, hogy mégis miket felelt a további kérdéseimre mindjárt ki is derül.

Mit jelent számodra a divat?

Számomra sokkal fontosabb a kényelem, mint a divat. Annyira nem követem nyomon az aktuális divatot, megelégszem annyival, amit az utcán látok. Igen korán, már gimiben kialakult a saját stílusom, amitől nehezen térek el. :) Vannak olyan ruhadarabok, amiket imádok, és nem mondanék le róluk, még akkor sem, ha az ma már mondjuk nem számít a közvélemény szerint divatosnak.

Milyen stílus áll hozzád a legközelebb?

A sportos, lazább, mégis nőies stílus. Gimis koromban, 15-16 éves koromban a rapper stílust képviseltem az öltözködésben is, vagyis bő nadrágot, deszkás cipőt és fullcap-et hordtam.

A nyári trendek közül melyik az abszolút kedvenced és amit, ki nem állsz?

A sarukat nem tudom megérteni, de lehet csak azért, mert én nem bírom hordani, mivel mindig fáj benne a lábam. Ami viszont nagyon tetszik, azok az ún. „vállvillantós” felsők, szerintem nagyon szépek. :)

Volt már olyan ruhád, amit csak azért vettél meg, mert divat volt?

Inkább azért vettem meg, mert a környezetemben sokan hordták, és másokon olyan jól állt, de amikor először el akartam benne menni valahova, akkor egyből rájöttem, hogy ez bizony pénzkidobás volt.

Van olyan személy vagy blog, aki/ ami inspirálja az öltözködésedet?

Nem igazán, bár mióta „bloggerkedek”, sok jó bloggal találkoztam ebben a témában, de alapvetően nincs olyan külső hatás, ami különösebben befolyásolná az öltözködésem.

Mi a kedvenc nyári szetted, ami mindig kihúz a bajból, amikor nincs kedved semmihez?

Van egy egyszerű, sötétkék topom és egy világos, gyöngyös farmer sortom. Ez a szettem bármikor kihúz a bajból. :)

Mik a kedvenc ruha márkáid és hol szoktál vásárolni?

Kedvenc márkám kifejezetten nincs, de pl. cipőben az Osiris-t és a Converse-t tudom ajánlani, mert nekem mindkettő nagyon bevált. Vásárolni pl. a Takko-ban és a Cosmos-ban szeretek, mert ott szerintem különleges ruhadarabok vannak, valamint szeretem a normálisabb turikat, illetve pár hete jártam életemben először a H&M-ben, és nekem nagyon bejött, szerintem többször is el fogok látogatni oda, ha alkalmam lesz rá. :)

Mit gondolsz turikról?

Szerintem semmi baj nincs velük, vannak turis tuháim, és mindet imádom. Persze, turkáló és turkáló között is különbség van, pl. vannak olyanok, ahol a ruhákon még a címke is rajta van. Én inkább ilyen turiban szeretek vásárolni, mert olcsón lehet hozzájutni jó minőségű, márkás holmikhoz.

szoknya vagy nadrág?

Egyértelműen nadrág. A szoknyát csak ünnepekre, vagy istentiszteletre szeretem felvenni, de a hétköznapokban mellőzöm. De ha már szoknya, akkor egyenes szabású, és nem túl mini. A hétköznapokban viszont a nadrág, amelyben a pászos, kicsit magasított derekú farmert szeretem, mert már egy ideje belehúzva hordom a felsőimet. :)

csíkos vagy virág minta?

Alapvetően nem szeretem a mintás dolgokat, de ha választanom kell, inkább a csíkos. A virágminta valahogy nem az én stílusom.

szandál vagy tornacipő?

Egyértelműen tornacipő. A szandálokban sajnos nagyon megfájdul a lábam, ezért nem tudom őket hordani, még nyáron sem, a nagy melegben.

bikini vagy egy részes fürdőruha?

Ritkán megyek strandra, mivel nem tudok úszni, és valamiért feszélyezetten érzem magam fürdőruhában, de inkább a kétrészesre szavazok. Az egyrészesben olyan bezártság érzetem van.

sportos vagy elegáns?

Valahol a kettő között. Régebben egyértelműen a sportos viseletet preferáltam, most azonban, 24 évesen, leendő lelkipásztorként szeretném megtalálni azt az irányvonalat, ami sportos, ugyanakkor mégis komolyabb. Remélem, sikerül, ugyanis nem szeretném feladni önmagam, viszont a választott hivatásom és hát az életkorom is megkíván immár egy kis módosítást… :)

Grétának köszönöm az interjút és jövő héten egy újabb bloggert kérdezek a divatról. :)

További tartalmakkal várlak a FACEBOOKINSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon. :)

sign.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr2912716140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása