Divat Interjú - Orsival, a fromorsiwithlove bloggerinájával

El is érkezett az idő egy újabb interjúra. A következő bloggerina akit a divatról faggattam Orsi volt, az fromorsiwithlove írója. Orsinak már a blogjáról kiderül, hogy jó ízlése van, így kíváncsiak lehetünk rá, hogy a divat témájú kérdéseimre miket is válaszolt.


1       Mit jelent számodra a divat?
Önkifejezést. Nagyon szeretem figyelni a divatot, és követni a trendeket, de mindig törekszem arra, hogy „önazonos” darabokat válasszak az új kollekciókból is. Szerintem van egy kialakult stílusom, és a barátnőim is sokszor fogalmaznak úgy egy darab kapcsán, hogy „ez nagyon Orsis”, szóval nem jellemző, hogy minden évszakban lecseréljem a ruhatáram, csak mert megváltozott a divat. Jobban szeretem az időtálló darabokat.

2.      Milyen stílus áll hozzád a legközelebb?
Talán a lezser elegancia. Szeretem a lazább szetteket is és az egészen kifinomult, elegáns darabokat, de a kettő ötvözete igazán a szívem csücske. Például az örök klasszikus farmer-fehér blúz egy csinos, akár feltűnőbb színű körömcipővel párosítva.

3.       A nyári trendek közül melyik az abszolút kedvenced és amit, ki nem állsz?

 

A fodros, vállvillantós darabokkal kenyérre lehet kenni. Szívem szerint az összeset megvenném, és minden nap ilyenekben járnék, legyen szó ruháról, vagy csak egy blúzról, amit shorttal, szoknyával lehet kombinálni.

4.       Volt már olyan ruhád, amit csak azért vettél meg, mert divat volt?
Hú, biztosan, de már nem tudnék konkrét példát mondani. Régebben azért sokkal jellemzőbb volt rám az, hogy a megvásárolt darabok porosodtak a polcon úgy, hogy sosem vettem fel őket. Manapság igyekszem tudatosabban vásárolni – az impulzus vásárlások esetében is csak olyan darabokat veszek meg, amikben biztos vagyok, hogy hordani is fogom.

5.       Van olyan személy vagy blog, aki/ ami inspirálja az öltözködésedet?
Igeeen! Több ilyen is van, bár mint mondtam, megvan a sajátos stílusom, így nem mondanám az öltözködésem hasonlónak az övékhez, de szívesen nézegetem őket és volt már, hogy 1-2 darabot az ő fotójuk láttán szereztem be. A Style&Blogos lányok, Mesi és Panni abszolút kedvenceim, de több magyar és külföldi divatbloggert is örömmel követek.

6.       Mi a kedvenc nyári szetted, ami mindig kihúz a bajból, amikor nincs kedved semmihez?
Az overálok! Egyszerűen imádom őket. Nem kell gondolkodni, hogy mit vegyek felülre vagy alulra, és nem érzem magam kényelmetlenül a szoknya miatt. Azért valljuk be, hogy ha épp „semmihez nincs kedvünk” napra virradtunk, akkor a szoknya kifejezetten egy olyan darab, amit a hátunk közepére kívánunk, és csak feszengünk benne.

7.       Mik a kedvenc ruha márkáid és hol szoktál vásárolni?
Fast fashion üzletekben szoktam vásárolni. Nagyon szeretem a H&M-et, szerintem innen van a legtöbb ruhám. Emellett még a Bershka, New Yorker, Pull&Bear, Pimkie, Stradivarius az, ahonnan a legkevesebb esetben távozom üres kézzel.

8.       Mit gondolsz turikról?
Tök jók! Mondjuk én csak Hádába járok, a többit nem ismerem, de a Háda szerintem király hely. Jópár darabom van onnan és mind hihetetlenül olcsó volt, és vadonat új, általában címkés. Van egy emlékezetes vásárlásom, amikor 50% volt minden ruhára, és Anyukámmal bevásároltunk, vettünk összesen talán 5-6 maxiruhát, meg farmer shortot, szoknyát, felsőket, és 10 ezer alatt fizettünk. Annak eléggé örültünk.

9.      szoknya vagy nadrág?
Hmmm. Nyáron szoknya, télen nadrág. Ha csak egyet lehet mondani, akkor nadrág.

       csíkos vagy virág minta?
Ezek tök jó kérdések, egyikre se tudom egyértelműen rávágni. :D De legyen a csíkos. A virágmintához azért kell egy bizonyos hangulat nálam.

       szandál vagy tornacipő?
Na jó, ez könnyű. Szandál. Nem vagyok egy tornacipős lány, hosszú évek óta idén vettem az első sportcipőmet, már el is felejtettem, milyen érzés viselni.

      bikini vagy egy részes fürdőruha?
Bikini. Szerintem általános iskolás korom óta nem volt egyberészesem.

      sportos vagy elegáns?
      Elegáns! :) Persze tök jó egy edzőcipő-farmer-trikó nap is, de azért egy „kis feketés”-tűsarkús szetthez semmi sem fogható. 

    Köszönöm Orsinak az interjút! :) Remélem nektek is tetszik és a jövő héten is egy interjú vár titeket.


Addig is további tartalmakkal várlak a FACEBOOKINSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon. :)



A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr7012702069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása