Lovely Újdonságok Tesztelve

HU: Sziasztok! :) A Lovely termékek mindig is a szívem csücskei voltak, hiszen viszonylag kedvező áron juthatunk jó minőségű dekorkozmetikumhoz. Két termékről fogok nektek mesélni, egy K lips matt rúzsról és egy palettáról, hiszen ezeket teszteltem a tavasz során.


EN: Hi dears!:) I always love decor cosmetics from Lovely, because their quality is fine and it is not so expensive. I will show two products a palette and a lipstick, which I took advantage of during spring. 


BELLE NATURELLE PALETTA



HU: Amikor megláttam a Kialakító oldalán, hogy egy új palettával rukkol elő a márka, rögtön felkeltette az érdeklődésemet. A paletta neve a Belle Naturelle és 12 csodás szín rejlik benne. Igaz, a színek pigmentáltsága még sem nyert megés felvéve nem tűnnek ilyen élénk színeknek. Így csak ajánlani tudom nektek, hogy használjatok szemhéj bázist. Nekem legjobban a ciklámen vagyis a dairy elnevezésű szín tetszett meg. Nem véletlen, hogy sminkelésnél is sokszor előnybe részesítem ezt a színt. Egyébként egy ecset is volt hozzá, amit már tényleg jobb ötletnek tartok, mint egy applikátort.

EN: When I saw this palette on Kialakitó’s page, I got really interested in it. The name of the palette is Belle Naturelle and consists of 12 colours. The pigmentation of the colours is not the best and they are not vibrant enough when you use them on your eyelids. So I suggest that you should try an eyelid base. My favourite colour is Dairy, so it is definite, that I use this colour all the time.  There was also a brush in the palette and it is better than an applicator.

LOVELY LIPS 


HU: A következő termék, pedig Kylie Jenner matt rúzs replikája lesz, hiszen a Lovely-tól pár hete jöttek ki az új árnyalatok. Az új színek közül én a Lovely Lips-t vásároltam meg. Ez egy sötét rózsaszín árnyalat, ám nekem felkenve inkább vörösesnek tűnik.:D A száj kontúr ceruza sem okoz csalódást, hiszen puha és így könnyen lehet vele dolgozni. A matt rúzs, pedig számomra „a tökéletes matt rúzs”, hiszen szépen bemattul és nincs semmilyen ragadós érzet. A tartóssága elég pozitív, hiszen még sokszor evés után is fent marad..ez a matt rúzs egy igazi csoda! :) Ti próbáltátok már valamelyik terméket? ;)

EN: The next is a replica of the Kylie Jenner lipstick, as new colours are available in the sorts of Lovely. From the new colours I bought the Lovely Lips, which is a dark pink colour. It is strange, but it seems to me red on my lips. :D The lipliner is not a deception and as it is soft, we can use it easily.  For me this lipstick is the perfect matte lip kit, because it becomes matte quickly and I do not feel that kind of gluey feeling. Another positive feature is that it is long-lasting, so I mean that it remains on my lip after eating..this lipstick is a great surprise! :)  Have you ever tried these beauties? ;)







A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr2912702105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Habos Kakaó Blog 2017.06.02. 00:49:24

Ezeket a K-lips-eket annyian dicsérik, már háromszor nézegettem meg a színmintákat a Rossmannban, de mindig lebeszéltem magam, mert a másik két matt rúzsom, ami van itthon, sem fog egyhamar elfogyni. Annak örülök, hogy a Kardashian-klánnak nincs köze ehhez a termékhez, nem szívesen támogatnám őket a pénzemmel.

Orsi 2017.06.02. 06:26:55

Nekem a Lovely K-lips tetszik nagyon. Sajnos, itt nem érhetőek el ilyesmik, maximum neten keresztül, pedig azt hihetné az ember, hogy a kolozsvári dm drogériákban megtalálható lenne az ilyesmi. De a jó termékeket, pl. az Essencet így is vadásznom kellett, arról nem is beszélve, hogy a Lovelyt úgy látszik, kísérletképpen hozták be hozzánk, legalább is, a mi városunkba biztosan, mert kb. 2-3 hónap el is pakolták a polcokat. Ráadásul a limitált kiadások... na azokról ne is álmodjon az ember. De legalább itt akkor is megkapok egy-egy terméket, amikor Magyarországon már kifuttatták őket. Viszont, megyek Budapestre, igaz csak szeptember első hetében, addig meg spórolok egy pár termékre, listát is írtam, csak attól félek, mire kimegyek kijönnek az őszi kollekciókkal, és nem lesz annyi büdzsém, mint amennyi sminktermékre vágyom. :)

Inspirations of Manuela 2017.06.02. 10:37:12

A Kylie Jenner kozmetikumok engem valahogy nem fogtak meg, annyira túl vannak hypolva és még az áruk is borsos.Aztán rátaláltam a Lovely K-lips-re és úgy láttam, hogy megéri egy szájkontúrt és egy matt rúzst 1300 Forintért kipróbálni..azóta már ez a második K-lips-em.:) Szerintem tényleg szuper, bár összehasonlítási alapot nem tudok mondani, mert én nem azért vettem meg mert replika, hanem csak mert szerettem volna egy jó minőségű matt rúzst. Ha majd a jövőben valamikor mégis matt rúzst tervezel venni, szerintem a Lovely K.lips ár-minőségben megéri.:)

Inspirations of Manuela 2017.06.02. 10:42:19

Az a durva, hogy én egy kis városban élek és itt is szinte vadászni kell a K-lips-t..hátha a nyár folyamán valami csoda folytán nálatok is megjelenik. :) Remélem,majd ha mész Budapestre megtalálod azokat a termékeket amik rajta vannak a listádon. Igen nálam is így van,hogy a büdzsé sose elég minden sminktermékre amit szeretnék. :D

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása