Embroidery

HU: Sziasztok drágák.:) Ti mit gondoltok a hímzésekről? Igazi magyarként lehet nem is véletlen, hogy oda vagyok a hímzett ruhákért. Gondolom ezután, nem is meglepetés, hogy ezt a nadrágot rendeltem a Rosegal-ról. Mivel egy elég extrém gatyóról van szó, így egy egyszerű fehér pólót vettem fel hozzá. Pár hete vettem ezt a fekete masnis chokert, de ekkor még picit ódzkodtam tőle. Majd persze, több outfit-hez párosítottam és be kell ismernem, nagyon fel tudja dobni az adott szettet. A tavaly outfit bejegyzéseimben mutattam nektek egy csíkos espadrille cipőt..sajnos tönkrement. Így a névnapomra kaptam ezt a rózsaszín, ami remélhetőleg a nyári gardróbom alap darabja lesz. Ti is szeretitek a hímzett ruhákat? Remélem sikerült ezzel az outfit-tel egy kis inspirációt adni és a következő bejegyzésben is tartsatok velem. :)

EN: Hi Dears. :) Do you like the fashion of embroidery? As being a Hungarian girl, it is not newness that I am in love with embroidered dresses. It was also not a surprise that I chose that jeans from Rosegal. As you can see, that jeans is so extreme and I put on a simple T-shirt. A few weeks ago I bought this ribbon choker, but it was a bit strange for me. Then I realised that this kind of choker can make many outfits more special. What is your thought about my new espadrilles? Last year I showed you a striped espadrille, but it got to look very slack. I got this beauty for my name day and it will be the most decisive element of my summer wardrobe. Are you also in love with embroidered dressed? I hope, you get inspired from this outfit post and the new post is coming. :)





                                         

                                           FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN/YOUTUBE






A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr412702115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása