Első Rosegal Rendelésem - Review

HU: Sziasztok! :) Úgy gondoltam ezúttal elmesélem nektek az első Rosegal rendelésemet és a tapasztalataimat. Amikor megkeresett a cég, hogy választhatok egy ruhát az oldalukról..őszintén napok kellettek mire döntöttem. Először könnyed nyári „belebújós”ruhára tettem a voksomat, mert annak nyáron biztosan hasznát veszem. Egy bohém virág mintásat és egy fekete színű ruhát is a szívembe zártam! Végül, persze egy egészen más ruhadarabot rendeltem. Ez pedig egy hímzett farmer! :D Előtte nem is gondoltam, hogy szükségem van nekem egy ilyen gatyóra.. aztán valahogy beleszerettem! :) 

EN: Hi there! :) I would like to share my experience about my first Rosegal order. When Rosegal found me to choose something from them, it was difficult to choose the perfect dress. Firstly, I wanted a slip dress for summer, as it could be useful for summer..you put on just one dress and that is enough. So I found a flower patterned and also a black dress..I really liked them.Finally, I opted for another dress, which was a surprise, because it was embroidered jeans! :D To be honest, I had not bought embroidered jeans before..but at that time I fell in love with this beauty.



http://www.rosegal.com/bohemian-dresses/tie-belt-flora
l-overlap-high-1097311.html?lkid=133774
http://www.rosegal.com/maxi-dresses/criss-back-hig
h-waist-cami-659714.html?lkid=133774

HU: Nem tudom, hogy olvastatok-e a Rosegal oldalról, de én rengeteg kritikát láttam róla. A minőséget szinte minden oldalon említették. Emellett írták, hogy akár 1 hónap is lehet, mire megérkezik. Persze, ne feledkezzünk meg a rendelt ruha méretezéséről sem, mert az is csalóka lehet. Szóval elhihetitek, hogy voltak kétségeim a rendelés során. Szerencsére, amiket az előbb leírtam nem tapasztaltam! A farmer 1-2 hét alatt megérkezett, de ajánlom nektek is, hogy olyan terméket válasszatok, amihez ez van írva: This item will be shipped out within 3 business days. A farmer anyagában sem kellett csalódnom, elég „strappabírónak” néz ki. A nadrágot én M méretben rendeltem, mert a mérettáblázat szerint az felelt meg a méreteimnek. Ez először nagyon érdekes volt, mert világ életemben S vagy XS méretű voltam. Meglepődtök vagy sem, de az M-es nadrág tökéletes! :D Ha rendelni szeretnétek, csekkoljátok előtte a méret táblázatot! :) Ezeket a tapasztalatokat szerettem volna megosztani veletek, amit a nadrág rendelésével kapcsolatban észrevettem. A következő héten lesz egy outfit bejegyzés is a nadrágról, hogy úgy jobban láthassátok, hogyan is néz ki felvéve. Remélem tudtam segíteni, és ha valami kérdésetek lenne, írjatok nyugodtan. Remélem a következő bejegyzésben is velem fogtok tartani! :)

EN: I do not know what you know about Rosegal, as there are many criticism on the internet. Ones said that the qualities of the clothes are not the best. Others mentioned that the clothes did not arrive in time. Btw, we should not forget about the size chart which can be deceiving. So there was no marvel if I had doubts during the order. Luckily, I did not meet with those negative things. The jeans arrived in time, but I suggest that you should choose the item which has this descrption: the item will be shipped out within 3 business days. The quality of the jeans is perfect..it seems to be long-wearing. I order M size and it was absolutely interesting as I always buy S and XS sizes. I was surprised when the size of the jeans was good. So if you would like to order from Rosegal, check out the size chart. :) These experiences were which I wanted to share with you in connection with the jeans. I will create an outfit post in the next week, so you will see the jeans in a better way. If you have any questions, write it as a comment. Keep in touch with me and the new post is coming soon. ;)


http://www.rosegal.com/jeans/straight-leg-embroidered-jeans-841938.html




                                         

FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN/YOUTUBE

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr712702117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása