Húsvéti Dekoráció pár perc alatt ?! - DIY


HU: Sziasztok! :) Már régóta terveztem egy DIY bejegyzést és most végre itt van. Egy olyan ötletet szeretnék nektek mutatni, amivel gyorsan elkészülünk és jól is mutat.

Hozzávalók:
- egy képkeret
- színes papírok
-  ragasztó
- fekete filc

Először is a képkerethez megfelelő papírt vágtam ki, majd erre a papírra egy nyulat rajzoltam. Ha gyorsabbak szeretnétek lenni a bejegyzés végére odateszek egy sablont, amit akár ki is tudtok nyomtatni. Ezután a nyulat kivágtam és a színes papírokból csíkokat vágtam ki. A kivágott csíkokat ezután arra a lapra ragasztottam, amin a kivágott nyuszi van. Úgy gondoltam, hogy még jobban nézne ki, ha fekete filccel körberajzoljam a sablont és fontosnak tartottam a „happy easter” felirat odaírását. Végül, csak annyi dolgunk van, hogy a képet belehelyezzük a képkeretben és készen is vagyunk! Remélem érthetően sikerült leírnom és kedvet kaptatok hozzá.:) Ti milyen dekorációval készültök a húsvétra? Én ezzel a bejegyzéssel kívánok kellemes húsvéti ünnepeket és jó pihenést! ;)


EN: Hi there! :) I was planning to make a DIY post and now I am writing it. I would like to show a quick and pretty nice decoration.


Ingredients:

- picture frame

- colourful papers

- glue

- black brush-pen

Firstly, we need a paper, which is fitting for the size of our picture frame. The next step is to draw a rabbit template ,but I add a template at the end of my post, so it is quicker. I also cut out this rabbit and I cut some streaks. These streaks are glued under the paper (the paper from which I cut out the rabbit).Finally, we put the picture into the picture frame. I hope I write the things right and you will create this beauty. What kind of decorations will you create for Easter? I would like to wish a Happy Easter with this post !;)






Sablon / Template: itt/here
                                          FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN/YOUTUBE

                                                                                                                           






A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr9512702131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yolland 2017.04.14. 19:13:37

nagyon ötletes lett
mostmár DIY posztokra is lehet számítani? :)
neked is kellemes husvétot! :)

Inspirations of Manuela 2017.04.14. 21:56:04

Köszönöm, örülök ,hogy tetszik és még tervezek ilyen posztokat is. :) Sok piros tojást ;)

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása