Top 3 Lovely Termék- Megéri vagy sem??

HU: Sziasztok! :) Egy új beauty bejegyzéssel jelentkezek youtube csatornámon. Úgy gondoltam 3 Lovely terméket mutatok meg nektek és elmondom a tapasztalataimat róluk. Nézzétek meg és legyen további szép hétvégétek! ;)

EN: Hi there!:) I made a video about 3 Lovely products and I tell my opinion about them.Watch it and have a wonderful weekend! ;)




              FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN


A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr7512702143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stefánia 2017.03.25. 17:14:26

Egyet kell, hogy értsek a videóban elhangzottakkal. Szerintem sok termékük kifogástalan és nagyon szimpatikus, hogy igyekeznek minőséget hozni negyed olyan áron, mint amelyen a Kylie matt rúzsokat vagy a highlighter triót kínálják a the Balmtól.
Te pedig Manu nagyon szép vagy a videókon is, szuper így is látni téged! További sok sikert kívánok a Youtube világában. :)

Orsi 2017.03.25. 21:03:08

A Wild Cat Eye szempillaspirál nekem összességében tetszik. http://kislanyakincsesvarosban.blogspot.ro/2017/03/lovely-wild-cat-eye-szempillaspiral.html itt írtam róla, ha érdekel.

Inspirations of Manuela 2017.03.26. 12:38:24

A highlighter trióval nagyon szemezgetek. Köszönöm Stefi, és mindig feldobják a napomat a kommentjeid. :) Hátha egyszer majd te is kedvet kapsz a Youtube-hoz.:)

Inspirations of Manuela 2017.03.26. 12:40:51

Nem jön be a blogod most.:( De később hátha bejön majd és mindenképp megnézem a bejegyzésed. :)

Orsi 2017.03.26. 14:24:37

http://theworldaccordingtoorsi.blogspot.ro/2017/03/lovely-wild-cat-eye-szempillaspiral.html Ma reggel megváltoztattam a http. linket, szerintem azért nem jött be.

Inspirations of Manuela 2017.03.26. 22:15:38

Tetszett az írásod, még nem is figyeltem ezt a szempillaspirált.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása