Glamour Haul #1

Sziasztok! :) Úgy gondoltam írok a Glamour napi szerzeményeimről, amelyek főként kozmetikai termékek voltak. Igazából én is nagyon szeretek mások Glamour napi zsákmányairól olvasni, így remélem, majd ti is kedvetek lelitek az én bejegyzésemben.

Garnier Pure Micellás Víz:  DM - 50%
Ezzel a termékkel eleinte aggályaim voltak, hiszen szinte minden tele volt és van is a reklámozásával.. szinte a csapból is ez folyik :D Ezek után mégis úgy gondoltam, hogy kipróbálom és meglepően tényleg pozitív tapasztalatom van és az óta harmadszorra vettem újra. Esténként akár 1-2 vatta elegendő, hogy megtisztítsam az arcom :)

Garnier Essentials Szemfesték Lemosó: DM - 50%
Ezt a szőlőkivonatot tartalmazó szemfestéket azoknak ajánlom, akiknek olyan érzékeny szemük van, mint nekem. Természetesen 100 százalékosan lehozza a szememről a szemfestéket.

Maybelline Affinitine: DM - 50%
Ez az alapozó már évek óta a kedvencem, nagyon tartós és a bőröm sem érzékeny rá. Sajnos elég nehéz megtalálni a tökéletes alapozót, de ez a Maybelline termék teli találat volt.

Rimmel Fix & Protect Primer: DM - 50%
Egy Rimmel Primer termékminta kipróbálása után jöttem rá, hogy egy primer mennyit javíthat a sminkem tartósságán. Így nem is volt kérdés, hogy a Glamour napok alkalmával beruházok egyre. :)

SHE Fixáló Mattító Púder: DM - 50%
Igazából még sosem próbáltam mattító púdert és ezen a terméken vásárlás közben akadt meg a szemem. Remélem a későbbiekben is csak jó tapasztalatokról tudok beszámolni.

Maybelline Babylips: Rossmann - 40%
Szerintem mindenki beszerez télire egy ajakbalzsamot, nálam a Babylips a nyerő. A tavaly őszi Glamour napokon vettem meg az első ilyen ajakbalzsamot és egész télen hasznát vettem, remélem most is így lesz.

Remélem tetszettek a termékek. Ti mit szereztetek be a Glamour napok alkalmából? :)




A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr7712702189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nadja Blue 2016.10.17. 21:13:28

A Baby Lips nálam is nagy kedvenc, most a lilára vagyok teljesen ráfüggve. ^_^

Manuéla Czuczi 2016.10.17. 21:49:21

A lila is szuper tényleg, én is nehezen döntöttem, hogy melyiket válasszam :)

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása