Nyári Must Have

 

 

HU: Sziasztok! Már bőven benne vagyunk a nyárban és a kánikulában, de mégis úgy gondoltam megmutatom nektek azokat a nyári darabokat, amelyek igazán divatosak a szezonban. Mint majd látjátok, pár saját képet is beletettem a Pinterest-es képek mellett, hogy egy kicsit még közvetlenebb bejegyzés szülessen. :)

 

EN: Hi Dears! Summer and hot weather have been already here, but I think I show my favourite summer items, which are absolutely fashionable. As, you will see, I also use my photos between Pinterest photos to make my post friendlier.:)
ROMPER

 Forrás / Source : Pinterest
 
HU: Ezen a nyáron nagyon rákattantam a romperekre. Olyan szuper, hogy nem kell gondolkodnom, hogy mit vegyek fel és még a kánikulában is remek választás. Szerencsére a boltokban is nagy a választék, hiszen a csíkostól a virág mintásig minden félét találhatunk. A bal felső képen látható a már pár éve vásárolt H&M-es romperem és azóta is már többször hasznát vettem. Egyébként, a Rosegal oldaláról is egy ilyen ruha darabot rendeltem, melyet majd a következő bejegyzésben láthattok majd.

 

EN: In this summer I have fallen in love with rompers. It is a super item as I do not have to think what to put on and it is also a best choice when the weather is so hot. Luckily, there is a wide range of these items in every shop from streaked pattern to flower pattern and any pattern what you can imagine. In the top of the left side you can see my favourite romper, which I bought at H&M for 2 years and I always get advantage of it. Anyway, I ordered a romper from Rosegal, which you will see in the next post.

 

PLATFORM SANDALS
Forrás / Source : Pinterest
 
HU: A telitalpú szandálok eleinte nem tetszettek, azonban amikor felpróbáltam a mostani lábbelimet ( amit a jobb also képen láthattok) minden megváltozott. Nekem nagyon kényelmes és minden féle ruhához lehet párosítani. Ha még nem találtatok megfelelő szandált a nyárra, egy ilyet mindenképpen próbáljatok fel.:)
EN: I did not like platform sandals, but when I tried a platform sandal on ( which is on the bottom of the right side) everything changed. It is really comfy for me and it can be combined with every clothes. If you have not found the perfect sandal for summer yet, try on a platform sandal.:)
 
OFF SHOULDER
Forrás / Source : Pinterest
 
HU: Igaz ez a divat már tavaly óta hódít, de még most is hatalmas trend. A bal felső kép lenne a sajátom és pár egyszerűbb felsőt mutatok nektek.
EN : Of course, this was a big fashion last year, but it remains fashionable in this season. On the top of the right side, you can see my photo and I also show two simple off-shoulder blouses.
RIBBON
Forrás / Source : Pinterest
 
HU: A masnis nadrágokhoz mit szóltok? Nekem nagyon tetszenek, mert nagyon jól feldobnak akár egy egyszerű felsőt is. Szerintem érdemes egy ilyen nadrágot beszerezni..mert egyszerű és nagyszerű. Itt még nem tudok egyenlőre saját képet mutatni, de a Rosegal rendelésemben egy ilyen fazonú nadrág is volt. Szóval remélem ,hogy kaptatok egy kis ízelítőt a nyári trendekből. Nektek melyik a kedvencetek?  :) A következő bejegyzésben majd egy Rosegal Haul lesz. :)
 
EN: What do you think about these pants with ribbons?  They are so special and can be pretty nice with a simple blouse. I think that it is advantageous to buy one. Unfortunately, I cannot upload an own picture about this trend, but I ordered a pants from Rosegal. I hope you like these trends. What is your favourite from these? :) The next post will be about  my Rosegal haul. :)
Hasonló bejegyzések / Similar Posts:
                                                                                                                   

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr6612702093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

V. Viola 2017.06.27. 18:43:50

Imádom az ilyen "összeszedem a trendeket" bejegyzéseket! Király bejegyzés! :)

Dzseni Süveg 2017.06.27. 20:43:48

Nagyon tetszett ez a cikk! :)
Én is nem rég szereztem be hasonló ruhadarabokat, a romper nekem is nagy kedvencem lett ezen a nyáron, nem kell gondolkodva állni a szekrény előtt, hogy " na most mit is vegyek fel ehhez/ahhoz".
Puszi : Dzseni

Inspirations of Manuela 2017.06.27. 22:23:29

Köszönöm és örülök ,hogy tetszett! :) A jövőben még tervezek ilyen bejegyzéseket. :)

Inspirations of Manuela 2017.06.27. 22:30:54

Köszönöm Dzseni! :) Nem is tudom ,hogy a romper hányszor oldotta meg a " mit vegyek fel és nincs egy göncöm" problémát.Akkor neked is egy nyári fix pont a romper. :) Puszi :)

Orsi 2017.06.28. 09:45:16

Na én vagyok az, aki soha nem venne magára rompert. Pedig nagyon szépek, de nekem valahogy nem jön be. A tesómnak viszont jól áll, de magamon egy ilyen darabot soha nem bírtam elképzelni. Nem én vagyok na.

Inspirations of Manuela 2017.06.28. 20:10:09

Aranyos vagy és teljesen meg tudom érteni a véleményedet! :) Nekem is van olyan ruhadarab, amit nem hordok, mert hiába divat, ha nem érzem az enyémnek. :D

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása