Ezt a 4 drogériás sminkterméket neked is meg kell ismerned!

49864456_2318346705068061_3547217943647485952_n.jpg

Sziasztok! Régóta terveztem már egy olyan bejegyzést, amiben pár drogériás terméket mutatok meg nektek. A bejegyzés mégis váratott magára, mert több hónapon át tesztelt, többször újravett dolgok fognak következni, ezért úgy gondolom hasznos infókat tudok nektek átadni. Szeretném bizonyítani ezzel a poszttal is, hogy igen is lehet minőségi, de pénztárcabarát sminktermékeket vásárolni.

  1. S-HE STYLEZONE FIXING POWDER MATT

50240838_276481606362797_7642098815159238656_n.jpg

Egy kompakt púder lenne, amit először 2 éve vásároltam meg Glamour napok alkalmával a DM-ben. Kérdezhetnétek, hogy miért pont egy színtelen púdert választottam? Azért lett ő a választottam, mert nem találtam ekkor a bőrömhöz passzoló színű púdert. A termékkel mindig az alapozómat szoktam fixálni és jól is mattít. Negatívat nem tapasztaltam és úgy gondolom, hogy 1300 Forintért érdemes beszerezni egy csodát. �

  1. ESSENCE SZEMÖLDÖK ÁPOLÓ KÉSZLET

50437949_528329554319296_8843564913478598656_n.jpg

A következő terméket már évek óta használom, ami nem más mint az Essence szemöldök ápoló szett. Én ezzel a szemöldök porral szoktam kitölteni a hiányzó részeket a szemöldökömnél (főleg az elejét :D). A 01-es árnyalatból a világos barna színhez nyúlok nap mint nap és ez már a negyedik dobozka amit megvettem. Egyedül azt sajnálom, hogy nem lehet olyan terméket kapni, amibe csak a világos barna szín lenne, mert a sötét barna minden alkalommal megmarad és nem tudom felhasználni. A csomag még tartalmaz egy ecsetet is, amit nem annyira szeretek, inkább egy profibb ecsetet ajánlok nektek is. Valamint szemöldök sablonokat is találhattok a csomagban, amelyek valóban hasznosak lehetnek a szemöldök kitöltésénél. Tudni kell még róla, hogy nem kopik és nyáron még a legforróbb napokat is nekem elég jól bírta. Az ára 950 Forint körül van a dorgériákban.

  1. CATRICE DEWY-FUL LIPS CONDITIONING LIP BUTTER

50224073_2020753318012476_2715314196098056192_n.jpg

Ez az egyetlen termék, ami olyan szempontból kakukktojás a többitől, hogy ez az első tubus amit használok, de annyira tetszik, hogy muszájnak érzek beszélni róla. Egy shea vajat tartalmazó szájfényről lenne szó, ami ápolja a ajkainkat. Télen nem szeretek matt rúzsokat használni, mert alapból is száraz a szám és ez a termék javít ezen a szárazságon. Nekem a 020 Let’s DEW This! árnyalat van meg, ami egy flényes, pigmentált nude szín és az applikátorával is szépen fel lehet vinni az ajkunkra az terméket. Egyetlen negatív, hogy az evést és az ivást nem bírja, így többször újra kell kenni. A szájfény négy árnyalatban is elérhető és 1300 Forintba kerül.

  1. CATRICE HD LIQUID COVERAGE ALAPOZÓ

50160224_364351811014534_2813578778633043968_n.jpg

Ki az, aki ne hallott volna a hatalmas hyperól, ami erről az alapozóról volt? Több évig Maybelline alapozót használtam és nem terveztem megválni tőle, de sajnos kivonták azt az árnyalatot, amit használtam, így új alapozó után kellett néznem. Végül beadtam a derekamat és megvásároltam tavaly tavasszal 010-es árnyalatban ezt a Catrice alapozót. A színe nekem megfelelő és tényleg szuper fedést biztosít, van annyira jó (ha lehet jobb is), mint az előző alapozóm. A negatívuma, hogy gyorsan szárad, így elég gyorsan el kell dolgozni, hogy ne legyen foltos a végeredmény. Ezen kívül többen dícsérik a pipettés kiszerelést, én nem nagyon szeretem, mert állandóan szétfröccsen és nekem kényelmesebb a tubusos verzió. Sajnos csak négy árnyalatban vásárolható meg és a drogériákban sokszor vadászni kell rá! :D Ha egy jól fedő, mattító alapozót keresel, akkor próbáld ki és hidd el, tényleg tud valamit ez az alapozó, nemcsak urban legend. :D

És egy videót is készítettem ebből a témából

Próbáltad már valamelyiket?

Remélem tetszett ez a bejegyzés és köszönöm,hogy ma is velem tartottál. Megtalálsz még FACEBOOK-on és, YOUTUBE-on, INSTAGRAM-on is. Ha támogatsz egy like-kal vagy egy megosztással, azt is köszönöm neked! :)

sign_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr6314562992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása