Miért döntöttem megint a Cosmopolitan Blogger Day mellett ??

44963466_304885850334118_5066604844136005632_n.jpg

Sziasztok! :) Tudom, hogy több blogon is olvastatok a Cosmoplitan blogger napról, de gondoltam elmesélem nektek a szombati élményeimet. Sikerült már korán a helyszínre érnünk, ami most a Groupama Aréna volt. Belépve a rendezvényre rögtön megpillantottam a virágos falat, ahol lőttünk is pár képet. Mielőtt végig jártuk volna a márkák standjait, ittunk egy finom kávét és megkóstoltuk a szendvicseket. 

45044507_751400201876599_3472678644491485184_n.jpg

Ez a kávé a életmentő volt reggel! :D

 Az első asztal, ahova leültem az a Stablio volt, hiszen itt kalligráfiát lehetet tanulni a legújabb metál színű Stablio filcekkel. Ez a program nagyon tetszett és igazából egésznap elrajzolgattam volna, de tudtam, hogy még sok izgalmas program vár rám. Ezután az Instax standjához vezetett az utunk, ahol egy polaroidos képet készítettek rólunk. A következő stand a Schwarzkopf volt, ahol a fodrászok szuper hajat varázsoltak mindenkinek. Szerettem volna, ha hullámos a hajam, de a korán kelés miatt ezt nem tudtam kivitelezni. Ezért úgy döntöttem, hogy hullámos frizurát kérek a Schwarzkopf standjánál. Sajnos ez nem volt jó döntés, mert a szögegyenes hajamba nem maradt meg a hullám és így egésznap töredezett hajjal villogtam.:D A Fiat standját is megnéztük még és itt muszáj volt mind két kocsit lefotóznom. Az kövtekező stand, ahova odamentem az a Barnängen volt. Itt az volt a feladat, hogy egy képet kellett Instán megosztani és kaptunk érte egy kézkrémet. Utolsó a HELL standja volt, ahol üdítők segítségével kipróbálhattuk magunkat, mint dj-k és ajándékba kaptunk is egy üdítőt.

45068342_207860943318468_5002626972640083968_n.jpg

Az egyik kedvenc standom a kalligráfiás volt.:)

A délelőtti előadások nagy részéről lemaradtam, ami egyrészt azért van, mert a standokat jártuk végig, másrészt pedig olyan lányokkal találkozhattam és beszélgethettem, akiket eddig csak Instagramon vagy a blog által ismertem. A tavalyi Cosmo napból tanulva próbáltam nyitottabb lenni, bár szerintem ez még nem sikerült most sem száz százalékosan. Először Andival találkoztam, aki az Our Beauty írója és pár szó váltása után, készítettünk is egy közös képet.

44958962_866695350200121_7840892712189427712_n.jpg Andival az Our Beauty blog írójával

Ezután Lillával is összefutottam és örültem, hogy így élőben is találkoztunk. Majd Marival találkoztam, aki ugyanolyan pozitív és kedves volt, mint ahogyan Instagramon is megismertem és pár percen belül már elszállt az introvertáltságom. Képzeljétek összefutottam még Fannival, akinek eddig a illusztrációit csak Instán nézegettem és most tudtunk pár szót beszélgetni. Evelinnel is találkoztam még, azt sajnálom, hogy a megbeszélt közös kép nem jött össze. Végül pedig Rékát a Habfürdő bloggerét is megpillantottam és a XIXO workshopon is együtt voltunk. :)

45030857_2198665830422242_4115937786199015424_n_1.jpg

Lillával a lillavarga.blogspot írójával

Kettőt pislogtunk és már ebédidő volt. Az ebédet az épület mellett lévő bisztróban lehetett megoldani, sajnos kevés volt a kapacitása és arra kellett várni, hogy legyen ülőhely. Olyan háromnegyed 2 körül sikerült ennünk és visszatértünk az előadások helyszínére, pont akkor amikor Pamkutya Béla befejezte a prezijét.

Ezt követően Hamedl Andrea és Szabó Gyögy tartott előadást arról, hogy hogyan lehet profitálni a Google és YouTube jelenlétből. A Google-ről ismét sok új információt megtudtam és a Google Trends-ről is esett pár szó. Az egyik tipp még mindig a fülemben van, ami az volt, hogy ha nincs ötleted új bejegyzésre vagy videóra, akkor írd be a Google-be a felhasználónevedet és a Google kifogja adni alul, hogy milyen szóösszetételben kerestek már rád. Így érdemes például abban a témakörben írni.

45044531_909197492603303_8587261211081441280_n.jpgKöszönöm Áginak a türelmét a közös kép miatt és ,hogy szánt rám pár percet.

Nekem ezután a XIXO workshop következett, amire előzetesen kellett regisztrálni. Itt az előadó Dobó Ági volt és az előadása pedig a videózásról szólt. A videózásban is a legfontosabb az önbranding, tehát, hogy elhidd, azt ami vagy és ezt át is kell tudnod adni. Egy látványos bemutatkozó készítése szintén a hasznodra válik. Ágival azt is végig vettük, hogy milyen eszközökre van szükséged eleinte és majd a későbbiekben. Ez a workshop nekem pozitív csalódás volt, Ági közvetlensége, az, hogy minket bloggereket is megkérdezett és ahogyan végig járta a videózás témáját saját tapasztalatokkal tarkítva nagyon profi volt. A workshop után még sikerült beszélgetnem Ágival és több olyan választ kaptam, ami segíteni fogja a további blogolási és videózási munkámat.

44982855_2183575215020933_3686199550587961344_n.jpgTakács Nóra előadása is a kedvenceim között volt.

Utolsó előadás amit meghallgatunk az a Takács Nóráé volt, aki a videókészítésről osztotta meg a tapasztalatait. Elmondta Nóri, hogy vigyázni kell arra, hogy ne vágjunk sokat egy videóban, tehát nem kell a szavakat kivágni például. Nem kell egy videónak 15 percesnek lenni, mert ugyanazt az infót 3 percben is ugyanúgy meg lehet fogalmazni. A videó borítóképére is fontos időt szánni és ha termékmegjelenítést tartalmaz a videód, akkor azt egy természetes környezetbe kell tenni, hogy a nézőnek ne legyen furcsa. A szponzorált videók fajtáiról is szólt pár szót Nóri, ami szintén hasznos téma volt.

45083848_268065903846309_8551126014837653504_n.jpg

És köszönöm a Martinnak, hogy elkísért a rendezvényre! :)

Ezután Steiner Kristóf és Sabján Johanna lezárták ezt a szombati napot és mi pedig elindultunk a szállásunk felé. Képzeljetek út közben még megálltunk a Duna parton és lőttünk pár gyönyörű képet a kivilágított városról.

45166344_2267276956833849_1671525306516635648_n.jpgMég eddig életemben nem sikerült éjszakai fényben elcsípni Budapestet,

ez volt az első ilyen alkalom! :)

Összességében, egy szuper napot zártunk! :) A workshop már önmagában is megérte, hogy részt vettem rajta. Azonban voltak előadások a workshop alatt, amikről sajnos lemaradtam. Úgy érzem sikerült kimaxolni ezt a napot, olyan értelemben, hogy új emberekkel találkozhattam, új megvilágításból hallhattam pár témakörről és így kaptam motivációt a blogíráshoz és a videókészítéshez is.

Köszönöm Cosmopolitan az eseményt, jövőre találkozzunk! :)

Tavalyi bejegyzésem: Első Blogger Day élményem

Remélem tetszett ez a bejegyzés és köszönöm,hogy ma is velem tartottál. Megtalálsz még FACEBOOK-on és, YOUTUBE-on, INSTAGRAM-on is. Ha támogatsz egy like-kal vagy egy megosztással, azt is köszönöm neked! :)

sign_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr7614333741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása