Hogyan viseld az ősz divatját, a kockás nadrágot?

20180905_095534.jpg

Sziasztok! A mai bejegyzésben az első őszi outfit bejegyzés fog következni. Ha követtek Instagramon akkor láttátok, hogy múlt héten Visegrádra utaztunk és természetesen lőttünk egy outfit bejegyzés a fellegváránál. Sajnos ekkor pont nem volt jó időnk, így előkerült már a hosszúnadrág. Hosszú gatyóként egy kockásat vettem fel, ami most ősszel nagyon divatos lesz. A nadrágot még a Reservedben vettem a nyári leárazások alkalmával és az oldalán lévő különleges csipke díszítés tetszett meg benne.

20180905_095355.jpg

Először arra gondoltam, hogy egy elegánsabb outfitet állítok össze, de mivel szerettem volna felavatni az új Converse tornacipőmet, így egy sportosan elegáns szettben gondolkodtam. Felsőként egy feliratos pólót vettem fel, amit pesten a Sinsayben vásároltam és 990 Forintért sajnáltam ott hagyni. Mivel egy rózsaszín tornacipőt viseltem, így a már jól megszokott szintén rózsaszín hátizsákomat hoztam magammal.

20180905_095415.jpg

20180905_110816.jpg

Hogyan viseld az ősz kedvencét, a kockás nadrágot?

  • Kombinálhatod elegáns vagy sportosabb ruhákkal is. Én most egy tornacipővel kombináltam, ami elég extra egy ilyen gatyóval.
  • Óvatosan a mintás felsőkkel, de szinte minden színű felsővel jól tud mutatni a nadrág.
  • Hidegebb időben egy ballonkabát és csizma vagy bomberdzseki és sportcipő kombinációval is hordható.:)
  • Találd meg azt a nadrág fazont, ami az alkatodnak megfelelő. A gatyó, amit választottam egy lazább darab és gumis derék része van.

Te mit viselnél egy kockás nadrággal?

Remélem tetszett ez a bejegyzés és köszönöm,hogy ma is velem tartottál. Megtalálsz még FACEBOOK-on és INSTAGRAM-on is. Ha támogatsz egy like-kal vagy egy megosztással, azt is köszönöm neked! :)

sign.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr1514238881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása