Egy pirosító, ami minden bőrön jól mutat - Sleek Blush By 3 Arcpír Paletta

39869020_1190462447761281_2469335715339567104_n.jpg

Sziasztok :) Ma egy olyan bejegyzés fog következni, ami régebben volt már a blogon. Egy pirosító palettáról fogom leírni a véleményemet, amit már több hónapja használok és így hasznos gondolatokat tudok megosztani veletek a termékkel kapcsolatban.

Egy Sleek pirosító paletta lenne az a paletta, ami a napi smink rutinom szerves része. A Sleek márka pár éve jelent meg a Müllerben és egy I-Divine paletta már pár éve hű társam. Ha pirosítóról van szó, akkor mindig sokáig válogatom a megfelelő darabot, ami jól mutat a fehér bőrömön. Azonban, ezt a palettát nem én választottam, hanem a barátomtól kaptam névnapomra. Amikor először megpillantottam ezeket a korall színeket, nem gondoltam, hogy ezek a színárnyalatok előnyösek lehetnek akár világos bőrön is. A poént igaz már az első sorban lelőttem, hogy a palettát minden nap szoktam használni, szóval nekem nagyon tetszik a fehér bőrömön.

 Tapasztalat

39900421_553645771734366_4281468458601807872_n.jpg

A termék mérete is akkora, mint a tenyerünk és ezért könnyen szállítható. Három színt találhatunk benne, amelyeket sokszor összekeverve szoktam használni. A termék pigmentáltságára nem lehet panaszom. Ha ecsettel viszitek fel vigyázzatok, mert, ha picivel többet visztek fel elég „bohóc” hatást érhetünk el.:D Én csak egy leheletnyit szoktam felvinni, de így is elég intenzív. Végül, pedig a pirosító tartósságára térnék ki, mert az tényleg hihetetlen! Egy reggeli pirosító akár még a délutáni órákban is ott van az arcomon! :)

Összegzés

39861961_312348879512775_4509600907863785472_n.jpg

Mint írtam is már több hónapja koptatom a palettát, de eddig negatívummal nem találkoztam. Óvatosan kell használni, mert könnyen túlzásba lehet esni. Szerintem minden bőrtípuson jól mutat és még egy tartós termékről is beszélhetünk. Sajnos a márkáról azt is tudnotok kell, hogy Leaping Bunny vagy a PETA nem erősítette meg, hogy cruelty free dekorkozmetikum lenne.

Próbáltad már? Melyik a kedvenc pirosítód? :) 

Remélem tetszett ez a bejegyzés és köszönöm,hogy ma is velem tartottál. Megtalálsz még FACEBOOK-on és INSTAGRAM-on is. Ha támogatsz egy like-kal vagy egy megosztással, azt is köszönöm neked! :)

sign_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr1514194155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása