Valentines Day Outfit - Zaful Haul

27994650_1954504507910821_303839772_n.jpg

Sziasztok! Tudom, hogy sokatok van úgy a Valentin nappal, hogy egy ugyanolyan nap, mint a többi. Ha így is álltok hozzá ehhez a naphoz, akkor is hasznos lehet ez a bejegyzés, mert két szuper szerzeményemet mutatom meg, ami része lesz a Valentin napi outfitemnek. Mind a két terméket a Zaful oldaláról rendeltem.

Gyöngyös Pulóver 

IDE kattins a pulóverért

28001479_1954489601245645_1191297480_n.jpg

A legújabb divathóbort, most a gyöngy. Ezt a felsőt már a Zara webshopjában is láttam, de kicsit soknak éreztem az árát. Amikor megláttam ezt a pulóvert a Zaful oldalán, úgy gondoltam egy próbát megér. Szerencsére nem ért csalódás! Az anyaga nagyon jó minőség és a gyöngyök is szépen rögzítve vannak. Egyetlen negatív a hosszúsága lenne, mert nagyon cropped lenne. Bár ez is megoldható, ha egy atlétát vagy pólót veszel alá és így egy tökéletes téli pulcsi lehet.

Fekete Hátizsák

IDE kattints a hátizsákért

28109402_1954489574578981_368153473_n.jpg

A hátizsákokkal sokáig hadilábon álltam és divat ide vagy oda, nem vettem hátizsákot. Nyáron azonban megtört a jég és megvásároltam egy rózsaszín hátitáskát. Emellé viszont szerettem volna egy fekete elegánsabb verziót is. A Zaful oldalán pillantottam meg ezt a csodát, ami fekete volt és arany díszítéssel van ellátva. A táska méretétől féltem a legjobban, de pozitívan csalódtam, mert egy nagyon jó pakolós táskáról van szó és még belső cipzáras zsebe is van. Azonban az összehúzóját óvatosan kell használni, mert az arany dísz könnyedén leeshet, ha erősebben megrántjuk.

Ti rendeltetek már a Zafulról? Én már többször is és eddig mindig azt kaptam, amit vártam. Egy jó tanácsként pedig javaslom, hogy olyan termékeket rendelj, aminek több értékelése, hozzászólása van. Ezt a fekete táskát is azért rendeltem meg, mert sok kép volt róla a rendelőktől és sok pozitív hozzászólás. A kék verziójához például sokan leírták, hogy az oldalon feltűntetett szín nem egyezik meg azzal a színnel, amit kiküldtek.

Ha ezek után vásárolni szeretnétek egy kuponkóddal is szeretnék kedveskedni nektek, így Valentin nap alkalmából.A kuponkód: LauraZF

Köszönöm, hogy ma is velem tartottál.:)

További tartalmakkal várlak

a FACEBOOK, INSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon.

sign_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr5213664798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása