Divat Interjú - Dzsenivel, a beauty-andmakeup.blogspot bloggerinájával

Sziasztok! :) Most egy új bejegyzés sorozattal jelentkezek, ami egy hetente megjelenő interjú sorozat lesz. Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de engem mindig is érdekelt, hogy egy-egy blog szerzőjének mi a kedvenc ruhadarabja vagy milyen boltokban szokott vásárolni. Emellett pedig sok jó tippet is kaphatunk tőlük. Ezekben a bejegyzésekben bloggerinákkal fogok beszélgetni és a divat világába fogunk látogatni.

Először Dzsenit kérdeztem a divat témaköréről, aki a beauty-andmakeup.blogspot írója. Számomra ez a beszélgetés azért is volt különleges, mert Dzseni is készített velem már egy interjút és a blogját rendszeresen szoktam olvasni. Hogy mely nyári trendeket kedveli és melyikeket nem? Mindjárt ki is derül! :)

Mit jelent számodra a divat?

Újabbnál újabb ruhák. Lassan követni sem lehet őket. Mikor nézem a divat magazinokban, hogy mi az ami az idei szezon divatja, néha elszörnyülködök. Kevés olyan ruha van ami tetszik nekem az új divatból.


Milyen stílus áll hozzád a legközelebb?

 Szeretek nőiesebben öltözni. De vele együtt sportosaban is szerettek. Mindig megmaradok a két stílus között. Elegáns is legyen, és egyben sportos is.  Persze ha elengánsan kell kinéznem a sportos mellőzöm.


A nyári trendek közül melyik az abszolút kedvenced és amit, ki nem állsz?

Váll villantó felsők, és ruhák. Romper is nagy kedvencem, ezek a nagy szerelmeim. Amit kinem állok? Talán a kockás szoknya és egybe ruha. Valahogy nem jön be. A csíkos ruhákkal elvagyok, de valahogy a kocka nem..mindig asztal terítőre gondolok mikor meglátom azt a ruhadarabot valakinél.

Volt már olyan ruhád, amit csak azért vettél meg, mert divat volt?

Általában úgy öltözködöm ami nekem tetszik. Nem szerettem régebben a divatot követni, egyszerűen utáltam. Mindig az ellenkezőjét vettem fel. Sokan meg is jegyezték, volt ki nekatívan volt ki pozítivan. Nem azt mondom, hogy most nem követem a divatot, mert vannak azért olyan darabjaim amik a mai divatnak szolíd megfelelője. De konkrétan olyan nem volt amit csak a divat miatt vettem meg.


Van olyan személy vagy blog, aki/ ami inspirálja az öltözködésedet?

Azt lehet mondani, hogy saját magam?! Nem szoktam mások öltözködését/öltözködési szokásait elvenni. Azt se nagyon viselem el ha a barátnőm ugyan azt veszi meg amit én. Persze vannak olyanok, hogy meglátok valahol egy jó felsőt, ami tetszik nekem is, és ha esetleg látok egy boltban olyat/ vagy hasonlót felprobálom, de csak ha tetszik magamon veszem meg.


Mi a kedvenc nyári szetted, ami mindig kihúz a bajból, amikor nincs kedved semmihez?

A sötét kék virágos romperem, egy fekete szandállal. Ez a " megmentő szettem." :) Vagy ha ez nincs, akkor egy kék rövid nadrág, és egy fehér póló tornacipővel.


Mik a kedvenc ruha márkáid és hol szoktál vásárolni?

H&M, New Yorker. Ezzel a kettővel nagyon megvagyok elégedve. Viszont nekem az nagy gond, hogy ha suliba sétálok a folyosón és több lányon látom azt ami rajtam van. Shein oldaláról szoktam ruhákat rendelni még.



Mit gondolsz turikról?

Be kell valljam még nem voltam egyben sem. De a Hádáról sok jót hallottam. Volt már hogy megdicsértem valaki ruháját..kérdeztem, hogy honnan van és mondta, hogy Háda. Mindenképpen megszeretném majd nézni, de általában céltudatosan megyek vásárolni, hogy honnan mit szeretnék venni, így a Háda teljesen elkerüli a figyelmem. 



szoknya vagy nadrág?
Nyáron mindenképpen szoknya. Még Őszel is eltudok képzelni szoknyát magamon. Télen viszont nem. Nagyon fázos vagyok, így csak a nadrágot tudom mondani.



csíkos vagy virág minta?

Mind a kettőt szeretem. De ha választani kell akkor virág minta.


szandál vagy tornacipő?

Ha szoknyát veszek fel akkor szeretek szandált felvenni. Viszont mivel a nőiesebb stílusomat keverem a sportossal, van, hogy tornacipővel veszem fel. Nehéz kérdés. Ha lenne előttem egy outfit tudnám, hogy mit vennék fel hozzá szívesebben. Legyen szandál.


bikini vagy egy részes fürdőruha?
Bikini.



sportos vagy elegáns?
Vegyítve a kettő.:)



Köszönöm Dzseni az interjút. :) Remélem nektek is tetszik és a jövő héten is egy interjú vár titeket.

Addig is további tartalmakkal várlak a  FACEBOOKINSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon. :)




A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr8312702073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása