Outfit Alapdarabok a Fesztivál Szezonra

Sziasztok! :)  Elérkezett a várva várt fesztivál szezon. Gondolom már te is előre eltervezted az adott napokra az outfit-eket, de szeretnék pár ruhadarabot és kiegészítőket ajánlani, ha mégse lenne ötleted. Most egy számomra új webshopot, a shein.com-ot böngésztem és lássuk, hogy miket is találtam.

Farmersort nélkül sehova


A magasított farmer sort szerintem kötelező darab. Sportosabb vagy csinosabb outfit-eket is lehet vele kreálni. 




A zsebe ki van vágva a gatyónak, szerintem nagyon különleges része lehet a fesztivál outfit-ünknek.
Ha neked is tetszik:




Ez a fazon tényleg a magasított sortok legegyszerűbbje. Ha te nem szereted a nagy szaggatásokat, akkor ezt neked találták ki. :)
Itt megtalálod:




















Az utolsó farmersort pedig rojtos. Nekem nagyon tetszik ez a megoldás és nagyon jól mutatt. 
Ha neked megjött a kedved hozzá:









Az elengedhetetlen crop top

A crop top pár éve jött be újra a divatba és azóta nem lehet kirobbantani. Egy magasított nadrághoz vagy szoknyához kétségtelen, hogy a legjobb választásod lehet. Pár különlegesebb darabot kerestem, mert mégis fesztiválról van szó! :D







Mi is lehetne aranyosabb, mint egy dinnyés crop top? Kizárt, hogy szembejönne veled valaki ugyanebben a felsőben az adott fesztiválon.
Ha ilyet szeretnél:










A Baby Blue outfit-em után ugye egyértelmű ez a crop top választás.
Ha te is szeretnél egy ilyen csíkos darabot:












Szereted a hímzett mintákat? Akkor ez a szezon neked kedvez, mert hatalmas trendé vált. :)
Ezért a crop top-ért:










Kimonó a hűvösebb éjszakákra

A kimonókkal nekem eleinte kettős érzelmeim voltak. Azonban ha fesztiválra készülsz, akkor egy-egy hűvösebb napra is számítanod kell. Ezekre az alkalmakra pedig hasznunkra lehet a kimonó. :D



Egy virágos darabbal nem lőhetünk félre. :D Itt meg is találod:
katt ide / click here
 










Ez a kék fehér mintás kimonó nekem olyan vintage hatású, azonban egy egyszínű pólóval nagyon jól mutatna. További infókért:
























Ez a pasztel rózsaszín fehér hímzéses az abszolút kedvencem.
Ha neked is akkor:








A tökéletes hátizsák

Itt végül három táskát szeretnék nektek mutatni, ami hasznotokra lehet egy fesztivál alkalmával. Én nagyon megszerettem ezeket a táskákat, mert minden belefér, ami nekünk, nőknek szükséges és mi más lehetne a cél ha fesztiválra megyek. :D













Ez a táska maga a tökély! :D Ez a szín pedig abszolút fesztiválos.:)
Ha téged megfogott:



















Ha a fekete színt jobban kedvelnéd, akkor ezt a táskát tudom neked ajánlani. A himzések igazán különlegessé teszik.
Ha egy szuper fekete bőr tatyót keresel:










Utoljára egy rózsaszín hátizsákot hagytam. Ezen is himzett díszités van. Ezt a táskát egy elegánsabb outfit-hez is el tudnám képzelni, ha te is:
katt ide / click here

















További tartalmakkal várlak a  FACEBOOKINSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon. :)



A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr4812702081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása