A Beauty Kiss Hajlakkok mit tudnak?!

Sziasztok Csajok! :) Mi is lehetne a fesztivál szezonban fontosabb egy jó hajlakknál? Mit szólnátok, ha mutatnék nektek egy hajlakkot? Mostanában a Spar saját márkás Beauty Kiss hajlakkot használom és leírom, hogy miket tapasztaltam ezzel a termékkel kapcsolatban.

Amit ígér:
Egy közepes erősségű hajlakkról van. A zöld színű volumennövelő, míg a vörös színűt pedig festett hajúaknak ajánlják. Egy rugalmasabb tartást ígér és garantálja, hogy a hajszálak nem ragadnak össze. Azonban, számomra a legérdekesebb tulajdonsága, hogy megvédi a hajunkat a káros UV sugaraktól, ami így nyáron nem is elhanyagolható téma.

Amit tapasztaltam:
Mivel nekem szög egyenes hajam van, így ha hullámosítani szeretném a hajlakk kötelező. Múlt héten ezt a hajlakkot használtam és képzeljétek el, hogy a hullám 3 napig benne volt a hajamban! :D A volumennövelő hatását én nem vettem észre. A babahajakban is gazdag vagyok, nem tudom mondtam-e már nektek, de ezt a hajlakkot a babahajak lesimítására is szoktam használni.

Összeségében:
A legnagyobb kritikája mégis az, hogy a hajszálak mégis összetapadnak és szinte lehetetlen kibontani a hajunkat. Szerintem egy egy alkalomra tökéletes és a babahajakra is bevált, de ha téged zavar a kissé tapadós érzet, akkor nem ajánlom. 

További tartalmakkal várlak a  FACEBOOK , INSTAGRAM  és YOUTUBE oldalamon. :)

                                                                                                                   

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr912702085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzseni Süveg 2017.07.10. 11:20:24

Ezt a hajlakkot nagyon szeretem! :) Mikor sparban dolgoztam akkor volt, hogy ingyen kaptunk termékeket, akkor használtam elsőnek a hajlakkot. :)

Manuéla Czuczi 2017.07.10. 21:16:11

Én is szeretem, de szerencsés voltál akkor.:)

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása