Flower Pattern with DIY choker

HU: Sziasztok! :) Most egy outfit bejegyzéssel készültem nektek. A virág mintás nadrágok már több éve nagy sikernek örvendenek, ami nem is csoda,hiszen nagyon jól lehet variálni őket különböző outfittekhez. Nekem egy kék színű nadrágra esett a választásom, amit tavaly tavasszal szereztem be. Szerintem egy mintás nadrághoz már egyszerűbb ruhákat kell felvennünk, így egy egyszerű sötétkék felsőt gondoltam ki. Ezután úgy éreztem, hogy valami mégis hiányzik még és egy felsővel azonos színű chokerrel spkéletem még meg ezt az összeállítást. Egyébként a chokert én készítettem, egy bársony szalag és 2 patent segítségével. A lábamra a szokásos rózsaszín sneaker került..valahogy le se szakad a lábamról mostanában! :D


EN: Hi there!:) Now I am writing an outfit post. Flower patterned jeans are high fashion and I bought a blue one last spring. I think we should choose simple accessorizes and blouses to these flower patterned jeans. So I opt for a dark blue sweatshirt. Then I see that this outfit is not special and I try out my dark blue choker. This choker was made by me; you need just a velvet ribbon and a joint. Yes, I am wearing my pink sneakers..to be honest I adore it! :D




                                           

                                           FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN/YOUTUBE


A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr7312702125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása