September

HU: Sziasztok ! :) Hogy vagytok, hogy telik a szeptember? 
Nekem elkezdődött az egyetem,így a napjaim most  besűrűsödtek és ezért már hiányzik a nyár! :( Úgy gondoltam, hogy egy őszi outfit-et állítok össze, így próbáltam színekben is az évszakot idézni. A virágos felsőmhöz egy bordó szoknyát választottam. A nyakamba pedig egy szintén bordó choker-t tettem, ami megint visszajött a divatba. Már általános iskolás koromban is oda voltam az ilyen nyakláncokért, ám nem gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan visszatér és mindenki ilyet fog hordani. Annak ellenére, hogy ez egy őszi outfit-nek készült, az idő szerencsére még nyárias maradt. Remélem a jövő héten is ilyen szuper időnk lesz. Legyen szép hetetek! ;) 

EN:  Hi there :) How are you? Do you like September? The uni has begun for me and my days become heavy-laden. I really miss summer! :(  This will be an autumn outfit and the colours which I wear are also autumnal. I choose a flower patterned blouse with a red skirt. As you see, I opt for a red choker as an accessorize. I really love this kind of necklace and I happy that they come back into fashion. I remember that I had many choker in primary school and now in 2016 everybody wears again this beauty. Although, this is an autumn outfit, the weather is summerlike. It would be super if the weather remains super for the next week. Have a nice week! ;)










A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr112702197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yolland 2016.09.10. 22:06:07

Szia Manu!
Nagyon jól nézel ki ebben az outfitben, ezekkel a képekkel bearanyozod ezeket az őszi napokat! Jó olvasni a blogodat, mindig olyan jókat írsz!

Manuéla Czuczi 2016.09.11. 10:32:32

Köszönöm szépen :) Örülök,hogy tetszik :)

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása