Mit viseltem Londonban? És ruha pakolási tippek a kézipoggyászhoz!

87832368_505482140371049_3892765676271566848_n.jpg

Sziasztok! Mielőtt Angliába mentünk volna, már akkor elterveztem, hogy meg fogom nektek mutatni a napi outfiteket. Bár én terveztem, de pont egy szeles, hidegebb időt fogtunk ki, így az outfitek megörökítése elég nehézkes volt, mert ugye állandóan kabátban voltam. Azonban volt pár nap, amikor mégis készült kép, így most ezekről mesélek picit valamint pár tippet is adok, hogy hogyan pakolj ruhákat Angliába ha kézipoggyásszal utazol és hidegebb, szelesebb az időjárás.

Az első szettem, amit a felső képen láthattok, az az turistáskodó outfitem. :D A pink macikabátom mellett döntöttem és ehhez egy fekete bőr gatyót választottam. A lábamra egy lapos, kényelmes bokacsizma került és a hátamon pedig egy cuki fekete hátizsák van. A nyakamba muszáj voltam kötött sálat tenni..ráadásul sokszor a kötött sapimra is szükség volt. Szerencsére ezek nem foglaltak sok helyet a bőröndben.

87843497_274090236912377_5147878334184554496_n.jpg

A következő kép a Madame Tussauds-ban készült és Diana hercegnővel vagyok rajta. Diana hercegnő mindig is példamutató volt számomra, így nem is volt kérdés, hogy készítek vele egy képet. Ezen a napon egy farmert viseltem és egy világos rózsaszín puha pulcsit. Ehhez a pulcsihoz még párosítottam egy szintén rózsaszín hajpántot, hogy feldobjam ezt az outfitet.

87983763_924387194645156_5280988467428327424_n.jpg

Ezt a harmadik outfitet azért osztom meg, hogy arra bátorítsalak titeket, hogy próbáljatok ki új színeket. Sárga pulcsim még sosem volt, de a leárazások alkalmával próbáltam fel ezt a darabot és végül a tulajdonosa is lettem. A sárga pulcsimhoz a fekete bőr nadrágom lett kiválasztva.

87845425_782248245593502_5245534010616053760_n.jpg

Az utolsó szettben a kedvenc pink blézerem látható, amely főleg a szabása miatt nőtt a szívemhez. Tetszik, hogy kicsit hosszított. A blézer alá egy világos szürke garbót vettem fel és ehhez a szetthez is a fekete nadrágot találtam a legjobbnak.

Ruha pakolási tippek a kézipoggyászhoz

  • Tervezd meg előre, hogy melyik nap mit fogsz viselni, így biztos lehetsz benne, hogy nem fogsz felesleges ruhákat cipelni.
  • Konmari hajtogatással vagy göngyölve pakold be a ruháidat, mert így sokkal kevesebb helyet foglalnak.
  • Kombinálható ruhákat vigyél és próbáld kihasználni ezt a varriálhatóságot.
  • Angliában változó az idő, ezért szerintem egy pulcsit mindig jó ötlet betenni, de a sok helyet foglaló pulcsikat inkább hagyd otthon. Én is törekedtem arra, hogy közepes vastagságú pulcsikat pakoljak be.

 

Melyik outfit tetszett a legjobban?

sign.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr815498186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása