Hogyan változott a stílusom a blogom óta?

81552257_1012659225766490_4414410353681629184_n.jpg

Sziasztok! Először is picit megkésve, de nagyon boldog új évet kívánok nektek. Úgy gondoltam, hogy nem is kezdhetném másképpen az évet, mint egy outfit bejegyzéssel. Mivel egy újabb évbe léptünk, jó ötletnek tartom, hogy picit mesélek arról, hogy tavaly mik voltak a kedvenc trendjeim és, hogy miben változott a stílusom a blogolás óta..ha egyáltalán változott?

81976426_1346701598842240_2996578869735063552_n.jpg

Ezen az outfiten keresztül le is tudom írni, hogy milyen a stílusom és ,hogy milyen ruhákat kedvelek. Szeretem a csajos, egyszerű, de egyben kényelmes outfiteket. Talán ez mindig is így volt. Bár a mostani outfittel ellentétben 2019-ben legtöbbször bőrhatású gatyót húztam, de sokszor próbáltam kilépni a komfortzónámból is. Ez a magassarkú csizma is pont ilyen, szeretem alkalmanként elővenni, mert jól feldobja a szettet, de a laposabbakat még mindig jobban preferálom. Az egyszerűség még mindig fontos a gardróbomban, ezért sok basic darabom van, mint ez a törtfehér garbó is. Szeretem az ilyen egyszerű felsőket, mert egy mintás nadrággal vagy szoknyával jól fel lehet dobni. Ebben az outfitben egy kockás szoknyával párosítottam a garbómat. A kedvenc trendjeim között voltak 2019ben a gyöngyös csattok, a hajamba most is raktam egyet. :D A képen most nincs rajtam kordbársony, de az is nagyon a szívemhez nőtt tavaly. A maci kabátomról pedig már írtam posztot, de még mindig nem szakad le rólam. A legtöbbször világos, pasztellszíneket hordtam és a rózsaszín még mindig a ruhatáramnak a fő része.

80591640_2654543837976027_257317134290386944_n.jpg

Ha megkérdezitek, hogy mégis mi az, ami más a stílusomban és van-e valami, ami megváltozott mióta blogolok, egyszerű a válasz. Jobban merek kilépni a komfortzónámból, új színeket, mintákat kipróbálni vagy elsőnek össze nem illő vagy kissé meredekebb szetteket is összeválogatni. Sokszor próbálok ki olyan trendet, amik először távol állnak tőlem, de utána mégis megkedvelem őket. Sokkal kreatívabban öltözködök és sokkal jobban kihasználom a ruhatáramat. Azonban az a szokásom még mindig megmaradt, hogy nem szeretek egyszerre 3-4 színnél többet viselni. Ha nagyon extra kiegészítőim vannak akkor egyszerű és egyszínű ruhákat párosítok hozzájuk. Vásárlások esetén tudom, hogy mire van szükségem és azt is, hogy milyen színek mennek a már meglévő ruháimhoz és milyenek nem. Be kell nektek vallanom, hogy egy-egy outfit poszt kivitelezése hatalmas energialöketet ad és ez már magában is pozitív dolog, de ha még esetleg 1-2 olvasómnak nyújtok egy kis inspirációt, akkor még boldogabb vagyok. Szóval akárhogyan is nézzük az Inspirations of Manuela blog még jobban segített megtalálni a stílusomat.

Neked változott az évek alatt a stílusod?

sign_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr7715393752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása