IPL vagy epilátor? Melyik jobb?

77378375_783579582112602_7730651012054122496_n.jpg

Sziasztok! A mai bejegyzésben a szőrtelenítésről lesz szó, pontosabban egy IPL készülékről és egy epilátorról fog szó esni. Ha szőrtelenítésről van szó, akkor ami a legfontosabb, hogy fájdalom nélkül tartós hatást érjünk el. Az epilátor és az IPL készülék is az előző kritériumokat teljesítik. 9 éve használok Braun epilátort és képzeljétek el, hogy még most is tökéletesen működik és használom is.  Pár napja pedig a trnd.hu által tesztelhettem egy szintén Braun márkájú IPL készüléket. Kíváncsiak vagytok, hogy mi a véleményem az epilátorról vagy arra, hogy az IPL mennyire aratott sikert? Ha igen, akkor olvassatok tovább. :)

Braun Silk-épil Eversoft

77180161_438299730221953_1296867930532741120_n.jpg

Először a régi kedvencemmel, az epilátorral kezdek, amit 2010-ben vásároltam. Másfél-2 havonta szoktam használni, így ebből már egyértelmű is, hogy sokáig tart a hatása. Fontos, hogy mindig száraz bőrön kell epilálni és használat után mindig meg kell tisztítani az epilátort. Biztosan felmerül bennetek, hogy fájdalmas-e?! Őszinte leszek veletek, hogy nem fájdalom mentes, de inkább pici csipkedő érzés. Azonban mindenkinek más a fájdalomküszöbe, hiszen én például a gyantázás érzem fájdalmasabbnak. A készüléken 2 gomb található, az egyes gomb egy gyöngédebb epilálást, míg a kettes gomb picit gyorsabb/erősebb epilálást tesz lehetővé.  Használat után ki szokott pirosodni a bőröm, de ez reggelre mindig elmúlik. Nekem ez a Braun epilátor igazi kincs, de most búcsút mondtam neki, mert a Braun IPL készülékét kezdtem használni.

Braun Silk-expert Pro 3

75580398_727355144412205_4804660526829273088_n.jpg

Az IPL intenzív pulzáló fény (intensive pulsed light) szavaknak a rövídtése és ennek a fénynek köszönhetően hő jön létre, amely a szőrtüszőt kiégeti. Az IPL készülék használata előtt le kell borotválni a lábadat, mert nem a bőr feletti szőrt égeti el, hanem az az alattit. Epilálni azért nem szabad, mert az kitépi a szőrtüszőt és az IPL készüléknek pont az a lényege, hogy kiégesse a szőrtüszőt. Ki kell emelni azt is, hogy sötét szőr és világos bőr esetében a leghatékonyabb a kezelés, de természetesen egyén függő is. A Braun Silk-expert Pro készüléket pár napja kezdtem tesztelni és az első benyomásaimat szeretném róla elmondani, hiszen 3 hónapnyi használat után lehet beszélni a nagyobb változásról. Az első 4-12 hétben minden héten ajánlott használni, de fontos, hogy nem szabad abbahagyni a használatát..rutinszerűen használni kell. Első használatkor féltem, hogy fájdalmas lesz a használat, de pozitív csalódásban volt részem, hiszen egyáltalán nem fájt és gyorsan végeztem is vele. A készüléknek is nincs kellemetlen hangja, nagyon csendes és könnyen kezelhető. Mivel nekem fehér bőrtónusom van, én magas fényintenzitáson használtam, de ha te sötétebb bőrtónussal rendelkezel, akkor neked alacsonyabb fényintenzitást kell használnod. A kezelés után nem lépett fel nálam bőr pirosság vagy irritáció, aminek azért is örültem, mert érzékeny bőröm van. Végül megemlíteném a kis szerkezet designját is, mert nagyon nőies és precíz. Abszolút plusz az is, hogy egy tartó is járt a készülékhez, amiben tudjuk tárolni vagy magunkkal is tudjuk vinni. A hosszútávú tapasztalataimról pár hónap múlva fogtok majd hallani.

Te próbáltad már valamelyik készüléket?

sign_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr2015322950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ymel 2019.11.27. 18:58:55

Nekem igazabol csak a labon es a karon nem esztetikus, ha egy no szoros. Nem, Conchita se legyen, arcszorzettel, haha.
Az ilyesmit meg megoldjak szerintem a beretvak is. Honalj, nemiszerv kornyeke - maradjon csak kocosan. Kevesbe rizikos is eugyileg, ahogy olvasom.

Mancilla Pectoralis 2019.11.27. 18:59:00

Szép Braun reklám .Azt azért hozzátenném, hogy a szőrnövekedés egyéni(nekem pl: másfél hetente! kellett epilálnom, míg meg nem untam,azóta sima borotvával lerántom a zuhany alatt kb öt perc, szemben az epivel amivel fél órákat szüttyögtem). Az IPL-nél meg az a bibi,hogy akinek világos a hajszíne és a szőrzete(szőke,vörös)annak annyit ér mint halottnak a csók. Csak,hogy kikerekítsem a történetet.

Mancilla Pectoralis 2019.11.27. 18:59:03

Előbb írtam HSZ-t,az hova lett?

Inspirations of Manuela 2019.11.27. 19:11:03

@Mancilla Pectoralis: Köszönöm a kiegészítést, igen sajnos vilagos szőrzettel nem működik.

naty77 2019.11.27. 22:47:28

42 éves vagyok, 13 éves koromtól epilator és vagy gyanta használó. Sárgás színű bőröm van, barna hajam.
Jó pár éve epilatort használok, bár másik márkát. 2 hetente nagyon max 3 hetente lábat és kart szőrtelenítek. Bár nőne úgy, hogy csak másfél havonta kéne. :(
A hónaljammal es intim területtel 4-5 éve járok végleges szőrtelenítésre, amitől vmivel kevesebb és puhább lett a szőr, de kb 3 hónap után már nagyjából ugyanolyan mint előtte. :( Így idén már nem is megyek, pénzkidobás.
Szóval mázlista vagy! :)

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása