Hogyan viseld a tél divatját a Teddy kabátot?

2_3.jpg

Sziasztok! :)  Most egy kedvenc bejegyzés fog következni, ami nem más, mint outfit. A teddy kabát, amit én csak maci kabátnak hívok, már tavaly is divat volt. Emlékszem tele volt vele a H&M és én csak pislogtam ezen a divathóborton. Érdekes, hogy már 2013-ban is felbukkant ez a kabát olyan márkák bemutatóján, mint a Max Mara vagy Tommy Hilfiger. Aztán Kim Kardashian és  Carine Roitfeld is szívébe zárta ezt a különleges darabot. Majd az Instagramon is egyre több ilyen outfit inspirációra lettem figyelmes és rá kellett jönnöm, hogy a maci kabát a tél egyik legnagyobb divatja.

4.jpg

Miért kedvelik ezt a divatot?

Ez az első kérdés, amikor megpillantja valaki ezt a kabátot. Szerintem elsődleges, hogy puha, meleg és kényelmes. Rövid és hosszabb fazonban is elérhetőek, de a hosszabb fazonokkal még nem barátkoztam meg! :D Azt is vegyük számításba, hogy az ilyen teddy kabátok műszőrméből készülnek és ez hatalmas plusz pont (bár ha nem abból készülne meg se venném).

1_3.jpg

Több külföldi oldalon is olvastam, hogy javasolják, a textúrák kombinálását, épp ezért a kabáthoz egy bőrhatású fekete nadrágot választottam. A lábamra a Glamour napi zsákmányom került, amire a CCCben találtam rá. Végül pedig felvettem egy fekete beretet, mert úgy gondoltam színben jól illik és kicsit fel is dobja az egyszerű szettet.

Remélem tetszett ez a bejegyzés és köszönöm,hogy ma is velem tartottál. Megtalálsz még FACEBOOK-on és, YOUTUBE-on, INSTAGRAM-on is. Ha támogatsz egy like-kal vagy egy megosztással, azt is köszönöm neked! :)

sign_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr2914470076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása