Hogyan viseld a nyári laza nadrágokat?

1.jpg

Sziasztok! :) Július első bejegyzéseként egy outfitet szeretnék megosztani veletek, amelynek középpontjába az egyik legkényelmesebb nyári nadrágom lesz. Ugye nektek is van egy olyan gatyótok, aminek laza anyaga van és így egy melegebb nyári napon is tökéletes viselet lehet?

2_1.jpg

6.jpg Ezt a nadrágot még nyár elején az Orsayban vásároltam, a derékrészénél egy madzaggal tudjuk összébb húzni és a szára is egy kicsit bővebb fazon. A színe pedig fekete alapon narancsos és rózsaszín tulipánok. Mivel egy színesebb nadrágról van szó így egy világos rózsaszín (bár tudom a képen inkább fehérnek hat :D) basic pólót párosítottam hozzá. Ehhez a nadrághoz inkább egy egyszerű szandált tudok elképzelni, így egy rosegold szandált vettem fel. A nyakamba pedig egy rosegold színű nyakláncot tettem. Összeségében pedig egy olyan outfitet kaptam, amit bármelyik meleg nyári napon viselnék..ha persze végre visszajönne a kánikula! :D

Hogyan viseld a nyári laza nadrágokat? 

  • Szerintem a legfontosabb tipp, amit leírhatok az az, hogy találd meg azt a fazont és méretet, ami tényleg kényelmes. Ebben a nadrágban nem az a lényeg, hogy feszüljön, hanem hogy olyan laza fazonja legyen.
  • Ha mintás nadrágról van szó, akkor érdemesebb egyszerűbb pólókhoz nyúlni, hiszen a nadrág már feltűnő darab.
  • Találd meg azt a cipőt, amivel neked a legjobban tetszik. Ilyen típusú gatyókhoz a saruk, a papucsok vagy esetleg a tornacipők is jól mutatnak. Nekem például a képen látható nadrág egy fekete mokaszinnel is tetszett, de azzal egy kicsit extravagánsabb viseletet alkottam.:D

5.jpgNektek milyen tippjeitek vannak a laza nyári nadrágokhoz?

Remélem tetszett ez a bejegyzés és köszönöm,hogy ma is velem tartottál. Megtalálsz még FACEBOOK-on és INSTAGRAM-on is. Ha támogatsz egy like-kal vagy egy megosztással, azt is köszönöm neked! :)

sign.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirationsofmanuela.blog.hu/api/trackback/id/tr4014087071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Elérhetőség

inspirationsofmanuela@gmail.com

További infó a CONTACT menüpontban. :)

Follow on Bloglovin

Találkozzunk Instagramon is ;)

Látogass el Facebookra :)

süti beállítások módosítása